Beantwoord

iPhone; simkaart niet geprovisioneerd

Toon eerste reactie

132 reacties

Reputatie 6
@Sjoukje58

Vervelend dat je dit ervaart met jouw nieuwe toestel. Ik zie dat er een nieuwe simkaart naar je is verstuurd, wil je laten weten wanneer je deze ontvangen hebt en hebt geactiveerd of het probleem daarmee is opgelost?
Hallo,

Toen ik mijn iphone 3gs wilde resetten naar de fabrieksinstellingen kreeg ik problemen met het activeren van mijn iphone omdat hij zegt dat de iphone geen simkaart bevatten. Wanneer ik dit via een alternatieve manier wil doen, via wifi, krijg ik een bericht dat de avtiveringsserver er uit ligt... Iemand enig idee hoe je dit op moet lossen??

mvg,

Max
Ik heb net m'n nee iPhone geïnstalleerd maar heb nog geen service (nog wel op m'n oude iPhone) melding; simkaart niet geprovisioneerd. Graag nu hulp!
mijn oude mobiel is gestolen met mijn oude simkaart heb net een nieuwe iphone gekocht en mn simkaart in de telefoon geplaats maar hij zegt nu simkaart niet geprovisioneerd kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rihammajay,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat het gelukt is om je simkaart te activeren. Dit was namelijk nodig om je simkaart te kunnen gebruiken!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben trek je dan aan de bel? :8
Mijn telefoon geeft aan simkaart niet geprovisioneerd, geen service. Alles werkt, wel WiFi, lijkt geen Mb's te verbruiken. Ook na meerdere malen heropstarten van mijn Iphone blijf ik dit houden, en dus geen service/netwerk beschikbaar[/quote] Hoe verhelp ik dit?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Thilwaal,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit bij ons aankaart.

Ik heb gelijk de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je over 15 minuten je toestel één keer uit en weer aan willen zetten?

Wat krijg je te zien na het invoeren van je pincode? Sinds wanneer heb je hier last van? Werkt je simkaart wel in een ander toestel?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer