iPhone Tethering

• 20 januari 2009
  • 187 reacties
  • 25474 Bekeken

Toon eerste reactie

187 reacties

Here is what I know.

A friend of mine has an HTC HD2 running windows mobile 6.5. He has a T-mobile contract. He can use tethering on his mobile for free without any hacking.
I met a guy who had an iPhone 4 with a contract from Telfort. He had the tethering enabled on his iPhone with NO jail breaking. I even tested it myself with my iPad and it worked.
So the fact that t-mobile has disabled this function in the iPhone is clearly aimed to screw us who have iPhones. They tried to tell me that Apple is not allowing it, but clearly the fact that Telfort offers it means that they lied to me when I called them.

I specifically bought a WiFi only iPad because I knew that the tethering was coming to the iPhone. If t-mobile doesn't enable it then I will just have to go to Telfort then. I am not paying extra just to let t-mobile screw me. And please don't try to lie to your customers t-mobile. People are not stupid!! And with the Internet, you cannot hide things anymore. Shame on you! Shame on you!
Reputatie 3
@Gandhor

Leg mij even uit waarom het bij mij wel werkt?

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
Mijn iphone 3G is simlockvrij, Versie 4.2.1 niks geen jailbreak! en het werkt gewoon..

jij kan jouw 3g (heb er ook een) gebruiken als 3g-modem?
Reputatie 2
Is dit topic nog een beetje actief? Ben ook benieuwd namelijk. Graag zou ik zien dat de tethering optie op mijn iPhone word geactiveerd. Heb een w'n'w vast plus abonnement van voor juni 2010 en nu heb ik mij laten vertellen dat toen de anti-tethering clausule nog niet in de Algemene Voorwaarden was opgenomen. Wanneer deze optie niet wordt geactiveerd had ik graag mijn contracten met onmiddelijke ingang ontbonden zien worden. T-Mobile houdt mij aan mijn verplichtingen en ik ben voornemens dat zelfde te doen bij T-Mobile
Reputatie 2
Nou, dat vind ik dus ook. Ik heb een maand of twee geleden een klacht ingediend tegen T-Mobile, maar hier heb ik nooit antwoord op gehad.. Zulke dingen vind ik wel erg, verder ben ik heel tevreden. Maar dat ze hun klacht gewoon niet beantwoorden is toch slecht.
Reputatie 4
wat dachten jullie allemaal wat er met het netwerk zal gebeuren zodra ze dit toelaten. Ze kunnen de iPhones en nieuwe smartphones nauwelijks aanslepen, dan word het een ramp als iedereen gaat tetheren. Want moet toegeven dat het erg handig is. Gaat niet gebeuren, dit gaat al zo'n 3 jaar rond...
Reputatie 3
Er zijn genoeg alternatieven dus ik snap het ook niet heleaal waarom ze het niet toelaten op de iphone (in het midden gelaten of het contractueel kan en mag), elk windows mobile toestel kan het (ook als je een t-mobile i-abonnement hebt), elk android toestel kan het (ook als je een t-mobile i-abonnement hebt), elke iphone kan het behalve die met een t-mobile sim.. of je moet 'm weer jailbreaken dan kan het weer wel..

Een eenvoudig alternatief voor een jailbreak is een duo sim aanvragen en een wnw stick op marktplaats kopen.. telefoon uit stick met 2e sim in je laptop en je kunt internetten.. maar dat is ook niet echt een nette manier in mijn ogen
Geen tethering sucks, daar zijn alle 22.134.231 eerdere posters het wel over eens. Daarom heb ik voor mijn iPad 2 toch maar een data-only kaartje gekocht. Voor een tientje per maand. Gewoon ook bij T-Mobile. Opgelost. En -ik bel weinig dus heb aan de goedkoopste iPhone abonnementsvorm genoeg- voor € 35,- zijn zowel mijn iPhone als mijn iPad (meestal) online. Overweeg het eens!
Tmobile, kom als klant dan kan ik je daarna negeren of beloftes doen die ik niet ga nakomen.... Service is ver te zoeken.
Nu 2 keer een vraag gesteld aan de helpdesk, 2x teruggebeld omdat dan de uitspraken niet op papier komen.
1e gesprek 2 mnd geleden: "Meneer u heeft gelijk, een oud abbonement zonder limiet zou zelf moeten kunnen kiezen wat ze doen met hun data.
Binnenkort komen we met een oplossing, bel over een paar weken nog maar eens..."
2e gesprek nu 2 wken geleden: "Meneer dat kan niet, neem maar een duurder abb., uw verbruik heel laag.. dat maakt ons niets uit, betaal maar voor de dienst, dan kan het wel ineens... incidenteel contact maken met de ipad.... INCIDENTEEL T-Mobile.... , mijn manager.. die mag u niet spreken. U wil dit op papier bevestigd zien, dat kan, ik zet het door.... tuut tuut tuut... NOOIT meer iets gehoord
Ik weet niet waar Tmobile naar toe wilt maar dit is mijn laatste contract bij hen, FB en tweets zullen dit delen met mensen.. Tmobile zijn eigen uitspraken gelden toch ook als hun eigen ANTI reclame !!
we tekenen voor een 2 jarig contract voor onbeperkt internet, WIE bepaald dan HOE we deze mogelijkheden gebruiken, zeker wat ik in het forum lees dat je na 1 GB toch alsnog wordt geknepen !
Wat vinden jullie hier nou zelf van Tmobile management !!! (ook de koppen in het zand, net als de SERVICE afdeling ??
Reputatie 7
Bij je i-150 heb je geen limiet, dus wat is het probleem?
Reputatie 6
Voor T-mobile is het niet erg aantrekklijk (gratis) tethering toe te staan. Op een telefoon zijn er maar weinig mensen die meerdere GB's naar binnen trekken terwijl dat via een laptop een stuk makkelijker is (bijv. torrents downloaden via mobiel internet). In dat geval is het als gebruiker wel makkelijk maar levert het T-mobile grote problemen op. Bij "onbeperkt" internet gaan ze er ook van uit dat je niet veel meer dan je bundel verbruikt.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik had een i150 abb. Kreeg bericht dat ik moest overstappen voor de contractbeeindiging naar een duurder contract.

Ik zou 6x meer data verbruiken dan het gemiddelde.

Hoorde dus bij de 'foute groep'. Ja, om de haverklap moet je updaten. Is het geen iTunes dan wel wat anders.

Ik ben we gegaan. Alles ging ook weer mis.

Prepaid zou mijn nummer worden en dat was zogenaamd gratis. Niet dus. € 9,50 kost het met € 5,- beltegoed.

Nou de printscreens laten zien dat er nooit meer stond dan € 0,20.

Moest dus een nieuw nummer nemen want zonder telefoon is het erg lastig. Dat is prima gelukt.

Nu hebben ze mijn factuur online gezet en die kan ik dus bekijken. Niets te vinden! Geen factuur.

Ze kijken maar. Alles wat ze van mijn rekening halen wat niet klopt boek ik gewoon terug. Ik hoor het wel.

Ik ben weg bij deze provider!!

J.M.Liebrechts.

Reageer