Beantwoord

Iphone valt uit en gaat alleen maar aan door een reboot

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb sinds 2-12-11 een Iphone 4s. In de begin periode (1 á 3 maanden) viel deze regelmatig uit en de enige manier om de telefoon weer aan te krijgen was om de aan/uit knop en de home knop tegelijker tijd in te drukken. 

Dit heb ik een tijd niet meer gehad. Nu heb ik de nieuwe IOS 6 op mijn Iphone en valt deze weer uit en gaat weer aan zonder dat ik het wil. Ook moet ik hem regelmatig rebooten.

Kan dit een probleem in de software zijn of is er wat met mijn batterij aan de hand?
icon

Beste antwoord door iamPuk 27 september 2012, 09:44

Lijkt op een software issue..
herstel je iphone eens naar fabrieksinstellingen stel het eens in als een nieuwe telefoon. Plaats nog geen backup terug maar kijk 1 of 2 dagen aan wat het toestel dan doet.

Als het niet meer voorkomt dan zou je een backup terug kunnen plaatsen. Komt het dan weer voor dan ligt het aan de software. Je kan weer herstellen als nieuwe telefoon en zal je alles handmatig moeten toevoegen.

Maak wel eerst een backup voor je gaat herstellen!

Hulp vind je bij service & contact > toestelinstellingen.

Suc6!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Lijkt op een software issue..
herstel je iphone eens naar fabrieksinstellingen stel het eens in als een nieuwe telefoon. Plaats nog geen backup terug maar kijk 1 of 2 dagen aan wat het toestel dan doet.

Als het niet meer voorkomt dan zou je een backup terug kunnen plaatsen. Komt het dan weer voor dan ligt het aan de software. Je kan weer herstellen als nieuwe telefoon en zal je alles handmatig moeten toevoegen.

Maak wel eerst een backup voor je gaat herstellen!

Hulp vind je bij service & contact > toestelinstellingen.

Suc6!
Hoi Sebats,

Ik heb precies 't zelfde probleem (ook met een 4S uit december 2012). Laat a.u.b. ff weten of 't gelukt is.

Bvd!
Reputatie 5
Badge +13
Hey Paul T
Ze heeft mijn bericht als beantwoord gemarkeerd. Blijkbaar is het gelukt! 😃
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties,

Ik heb het geprobeerd maar het is hellaas niet gelukt.
Van de week is mijn telefoon weer uitgevallen en heb ik weer dezelfde problemen.

Reageer