Beantwoord

iPhone wil niet meer aan

• 4 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 987 Bekeken

Hallo,

ik heb per ongeluk mijn toestel op de motorkap (warm) laten liggen, telefoon was erg heet toen ik hem eraf haalde, en wil nu (uren later) niet meer aan.

reageert niet op opladen of itunes. ook de volumeknop en schembeveligingsknop tegelijk inhouden doen niks
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 augustus 2018, 23:19

@Mindhead oei dat is niet best kan je hem nog helemaal uitzetten?
welke melding krijg je?
Het komt zelden voor maar het kan zo zijn dat de accu van je iPhone door de hitte is opgeblazen dan zal er een nieuwe batterij in moeten.
ik had die van mij gisteren in de volle zon laten liggen. Heb het hoesje eraf gehaald en mijn foon laten afkoelen.
gelukkig bij mij geen schade, vanmorgen kon ik hem weer aanzetten.

Mocht het nodig zijn (hopelijk niet) dan heb je geluk bij een ongeluk.
voor veel modellen zijn de batterijen nu tot dec. Maar €29,95 normaal kost het €89,-
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Mindhead oei dat is niet best kan je hem nog helemaal uitzetten?
welke melding krijg je?
Het komt zelden voor maar het kan zo zijn dat de accu van je iPhone door de hitte is opgeblazen dan zal er een nieuwe batterij in moeten.
ik had die van mij gisteren in de volle zon laten liggen. Heb het hoesje eraf gehaald en mijn foon laten afkoelen.
gelukkig bij mij geen schade, vanmorgen kon ik hem weer aanzetten.

Mocht het nodig zijn (hopelijk niet) dan heb je geluk bij een ongeluk.
voor veel modellen zijn de batterijen nu tot dec. Maar €29,95 normaal kost het €89,-
@CrisTien

bedankt voor je reactie,

hij deed helemaal niets meer, ik had hem in de apple battery case zitten. deze eraf gehaald (toen gaf hij nog aan dat hij aan de lader moest).en de telefoon was te heet om vast te houden, direct in de schaduw gelegd op een natte spons.
2 uur laten afkoelen, 3 uur in de lader, maar geen resultaat, in de pc(itunes) reageert hij niet en met aanzetten of resetten ook niets.

ik ga zo wel even naar de winkel in de stad, bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Succes! Hopelijk is het op te lossen. Denk niet dat TM dat kan maar een bij Amac winkel helpen je ook super.

Reageer