Ik heb een iPhone X met een T-Mobile abonnement. Helaas kan ik niet bellen met deze telefoon.
Ook kan ik niet gebeld worden. Verbinding wordt binnen enkele seconden verbroken. Dit is een groot probleem aangezien ik arts ben en tijdens diensten bereikbaar moet zijn.
Ik lees dat het beschreven probleem vaak voorkomt, maar dat een oplossing niet altijd snel te vinden is. Hopelijk kan ik via dit forum snel een oplossing vinden. Mijn melding over dit probleem via de site bij T-Mobile is overigens nu al vijf dagen niet beantwoord.
Kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet
Beste antwoord door David
Wat jammer dat jouw iPhone kuren vertoont! :S
Wat ik je aan wil raden, is om allereerst de stappen uit dit topic door te nemen. Dit zijn de stappen die je zelf thuis kunt proberen en waar je in veel gevallen ook een reparatie mee kunt voorkomen. Hopelijk heeft dit bij jou ook effect!
Als dit geen resultaat heeft opgeleverd, dan moet je het toestel ter reparatie aanmelden. Onze reparatiedienst gaat dan voor je kijken wat er precies aan de hand is en hoe ze dit op kunnen lossen. Je krijgt hier, na de analyse, ook bericht over, dus dan weet je precies wat de volgende stappen zijn.
Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten!