Beantwoord

iPhone x bereikbaarheid en slechte kwaliteit gesprekken

  • 20 juni 2018
  • 4 reacties
  • 889 Bekeken

Na bijna een half jaar van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, lees ik in dit forum dat mijn klachten breed bekend zijn hier.

Ik heb sinds december 2017 een IPhone X (gekocht bij Apple) zeer slechte bereikbaarheid en de gesprekskwaliteiten zijn zeer onder de maat.

Heb dit diverse keren bij T-mobile aangegeven ook zojuist weer, en wacht nu op de zoveelste meting van een andere afdeling !!

Hoe lang gaan jullie me nog langer voor de gek houden ??
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 juni 2018, 09:58

Hoi Agervink,

Ik kijk meteen met jou mee, zodat ik je hier meer duidelijkheid over kan geven!

Ik zie in ons systeem dat je in het contact met ons hebt aangegeven dat je het idee hebt dat je alleen plaatselijk last hebt van slechte verbinding, bijvoorbeeld op kantoor. Om deze reden is er een case aangemaakt, zodat het netwerkprobleem onderzocht kan worden door onze netwerkespecialisten. Het algemenere iPhone-probleem wat je hier noemt, is inderdaad bij ons bekend en wordt juist niet alleen plaatselijk ervaren, maar overal, omdat het een hardwarematig probleem is. Ik denk dus dat hier de verwarring is ontstaan!

Mocht je toch denken dat het gaat om het iPhone-probleem met wegvallende verbinding dan kun je, zoals Hakuin al aangaf, het beste even langs Apple gaan, omdat je daar het toestel hebt aangeschaft. Mocht je twijfelen of het om dit probleem gaat, omdat je de slechte verbinding alleen plaatselijk ervaart, dan zou ik je aanraden eerst het onderzoek vanuit onze netwerkspecialisten af te wachten!

In elk geval hoop ik dat ik de verwarring heb kunnen wegnemen. Laat het me weten als je nog meer vragen hebt, wij zullen ze zo helder mogelijk voor jou beantwoorden! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Je zal toch bij Apple moeten wezen, want daar heb je hem gekocht. Het schijnt toch aan de iphone zelf te liggen, ook al is dat niet helemaal zeker.
Dan ben je slecht geïnformeerd, blijkt wel degelijk aan t-mobile te liggen !
https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/honderden-klanten-t-mobile-kunnen-niet-bellen-met-iphone-x
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar als omruilen helpt.........
Aan de andere kant is het natuurlijk merkwaardig dat andere netwerken geen problemen hebben.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Agervink,

Ik kijk meteen met jou mee, zodat ik je hier meer duidelijkheid over kan geven!

Ik zie in ons systeem dat je in het contact met ons hebt aangegeven dat je het idee hebt dat je alleen plaatselijk last hebt van slechte verbinding, bijvoorbeeld op kantoor. Om deze reden is er een case aangemaakt, zodat het netwerkprobleem onderzocht kan worden door onze netwerkespecialisten. Het algemenere iPhone-probleem wat je hier noemt, is inderdaad bij ons bekend en wordt juist niet alleen plaatselijk ervaren, maar overal, omdat het een hardwarematig probleem is. Ik denk dus dat hier de verwarring is ontstaan!

Mocht je toch denken dat het gaat om het iPhone-probleem met wegvallende verbinding dan kun je, zoals Hakuin al aangaf, het beste even langs Apple gaan, omdat je daar het toestel hebt aangeschaft. Mocht je twijfelen of het om dit probleem gaat, omdat je de slechte verbinding alleen plaatselijk ervaart, dan zou ik je aanraden eerst het onderzoek vanuit onze netwerkspecialisten af te wachten!

In elk geval hoop ik dat ik de verwarring heb kunnen wegnemen. Laat het me weten als je nog meer vragen hebt, wij zullen ze zo helder mogelijk voor jou beantwoorden! 🙂

Reageer