Beantwoord

iPhone X draadloos opladen (hoe lang)

• 17 november 2017
  • 1 reactie
  • 413 Bekeken

Ik ben in het bezit van iPhone x en heb een draadloze lader erbij gekocht.
Nu is mijn vraag , wat ik trouwens nergens terug vind.
Niet hier maar Nergens.
Hoelang kan ik mijn iPhoneX op de draadloze lader liggen ? Slaat deze van zelf uit als deze volledig geladen is ?
En hervat die het laadproces , als je um lange tijd erop laat liggen. ?
Graag een helder en technisch antwoord graag.
Mvg joe
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2017, 10:58

Hoi Limboman79,

Ik ben natuurlijk niet van Apple, maar heb wel met je meegezocht! Ik kan inderdaad ook geen duidelijke informatie vanuit Apple vinden omtrent deze vraag. Waar ik vanuit ga, is dat de telefoon op 100% blijft staan zolang deze op de oplader ligt, net als bij een bekabelde oplader. De lader zal het toestel dan van stroom blijven voorzien om hem opgeladen te houden.

Voor de exacte technische uitleg, zou je contact op kunnen nemen met Apple of langs een Apple storen kunnen gaan. Zij kunnen je hierin waarschijnlijk een duidelijker antwoord geven!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Limboman79,

Ik ben natuurlijk niet van Apple, maar heb wel met je meegezocht! Ik kan inderdaad ook geen duidelijke informatie vanuit Apple vinden omtrent deze vraag. Waar ik vanuit ga, is dat de telefoon op 100% blijft staan zolang deze op de oplader ligt, net als bij een bekabelde oplader. De lader zal het toestel dan van stroom blijven voorzien om hem opgeladen te houden.

Voor de exacte technische uitleg, zou je contact op kunnen nemen met Apple of langs een Apple storen kunnen gaan. Zij kunnen je hierin waarschijnlijk een duidelijker antwoord geven!

Reageer