Beantwoord

iPhone X en bellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een abonnement bij T-mobile en las onlangs dat er problemen zijn met het bellen met een iPhone X via T-Mobile. Bestaand ie problemen nog steeds?
icon

Beste antwoord door David 18 maart 2018, 15:02

Hoi Karel42,

Er waren inderdaad problemen met de iPhone X, maar ondertussen zijn deze, voor zover wij kunnen zien, zo goed als opgelost! Er is natuurlijk altijd een kans dat het bij jou nog verkeerd gaat en tegen dit probleem aan loopt. Kun je aangeven waar je de iPhone hebt aangeschaft?

Ervaar je dit probleem overal en altijd of op bepaalde plekken en momenten? Zou je ook eens een kruistest uit kunnen voeren en het dan testen? Je plaatst jouw simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Mocht het met een andere simkaart ook niet optimaal werken, dan lijkt het probleem echt in het toestel en netwerk te zitten. In dat geval is het voor ons nodig om te weten bij wie de telefoon is aangeschaft, zodat we specifieke informatie kunnen geven over de verdere stappen die ondernomen moeten worden.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, Karel!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Karel42,

Er waren inderdaad problemen met de iPhone X, maar ondertussen zijn deze, voor zover wij kunnen zien, zo goed als opgelost! Er is natuurlijk altijd een kans dat het bij jou nog verkeerd gaat en tegen dit probleem aan loopt. Kun je aangeven waar je de iPhone hebt aangeschaft?

Ervaar je dit probleem overal en altijd of op bepaalde plekken en momenten? Zou je ook eens een kruistest uit kunnen voeren en het dan testen? Je plaatst jouw simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Mocht het met een andere simkaart ook niet optimaal werken, dan lijkt het probleem echt in het toestel en netwerk te zitten. In dat geval is het voor ons nodig om te weten bij wie de telefoon is aangeschaft, zodat we specifieke informatie kunnen geven over de verdere stappen die ondernomen moeten worden.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, Karel!
Beste David, dank voor je duidelijke antwoord, waaruit ik in ieder geval concludeer dat het lek nog niet echt boven water is.
Het toestel is nog niet aangeschaft maar het zal mij vermoedelijk binnenkort worden beschikbaar gesteld. Met mijn huidige iPhone 6S heb ik nergens problemen. Dus ik aarzel om mij met iPhone X te laten 'belonen' als mij dat problemen bezorgt die ik nu niet heb.
Als ik het toestel aanvaard dan zal het bij de Apple Store worden aangeschaft.

Met groet, Karel42
Reputatie 7
Badge +20
Hey Karel,

Het onderzoek blijft natuurlijk lopen tot we alles weten over het probleem. Het gaat echter om een heel klein deel van de geleverde telefoons en de telefoons waar het probleem wél op voorkomt, die helpen we snel aan een gepaste oplossing!

Persoonlijk zou ik me dan ook niet laten tegenhouden om voor de iPhone X te gaan, maar dat is uiteindelijk een keuze die je zelf moet maken. Als je hier nog vragen over hebt, weet je ons te vinden!
Dag David, bedank voor je toelichting. Ik aarzel toch zeer omdat ik zojuist ook het commentaar van P Banken lees. Dan lijken me de problemen toch niet echt lekker opgelost en wordt zo'n iPhone X wel een erg kostbaar matig werkend 'speeltje'. Ik wacht nog maar enige tijd.

Groet, Karel42
Reputatie 7
Badge +17
Hi Karel,

De keus is natuurlijk aan jou! Er zijn genoeg klanten die een X hebben aangeschaft en geen problemen hebben ervaren. Kijk maar zelf even wat je fijn vindt! 🙂
Helaas zijn de problemen na meer dan een jaar gebruik van mijn iPhone X nog steeds niet opgelost.... ervaar nog steeds dagelijks wegvallende verbindingen (zowel bellen als data). Bloedirritant.
Ik heb zelf ook de iPhone X. Nog nooit problemen mee ervaren o.g.v. bellen of data. Sowieso niet handig om T-Mobile af te kraken terwijl het aan Apple kan liggen. De iPhone X is in mijn ogen het geld lang niet waard. Maar dat is mijn eigen persoonlijke mening. Eerst goed laten informeren bij menig iPhone X gebruiker voordat je de prijskaart door je portemonnee laat trekken.

Reageer