Beantwoord

Iphone X en bellen

• 19 december 2018
  • 1 reactie
  • 1040 Bekeken

Ik heb er het 1 en ander al over gelezen op het forum. Ik heb elke dag wel meerdere malen last dat tijdens het bellen mijn IPhone X vastloopt/ verbinding verliest en pas een halve minuut later weer normaal doet. Ook vaak met zelf iemand bellen pakt de iPhone x net geen verbinding. Superraar en vraag mij af wat ik er kan doen. Toestel zit bij mijn abonnement. Hoor graag wat hier een oplossing voor kan zijn.

gr,

steven
icon

Beste antwoord door Seccie 19 december 2018, 16:40

Hoi @stevenvreugdenhil,

Ik ben zelf ook een iPhone X gebruiker, en heb gelukkig geen last van bovengenoemde storingen.
Ik heb inderdaad een aantal topics gelezen, waarbij uiteindelijk mensen of naar de reparateur of naar de Apple Store werden verwezen.

Het officiële standpunt van T-Mobile is:

Goedemorgen allemaal,

Vanuit ons een update:

We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar iOS 11.4.1 of nieuwer zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken.

Verder is er verzameltopic voor de verbindingsproblemen van de iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @stevenvreugdenhil,

Ik ben zelf ook een iPhone X gebruiker, en heb gelukkig geen last van bovengenoemde storingen.
Ik heb inderdaad een aantal topics gelezen, waarbij uiteindelijk mensen of naar de reparateur of naar de Apple Store werden verwezen.

Het officiële standpunt van T-Mobile is:

Goedemorgen allemaal,

Vanuit ons een update:

We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar iOS 11.4.1 of nieuwer zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken.

Verder is er verzameltopic voor de verbindingsproblemen van de iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X

Reageer