Ik heb sinds 2,5 weken problemen met mijn simkaart op mijn IPhone X, nieuwe simkaart er in gedaan en software update IOS 11.2.6 gedaan, helaas blijft mijn simkaart zeggen, geen simkaart geïnstalleerd en sinds vanmorgen tot nu heb ik denk ik wel 50 x mijn simkaart moeten ontgrendelen en IPhone aan en uit zetten.
Nu heb ik vernomen van mijn man die ook in de telecom werkt, bij hem op zijn werk meerdere klanten ook deze klacht hebben, echter kan ik hier bij Tmobile er niks over vinden?
T-mobile hoe gaat dit opgelost worden?
Dure telefoon die dit soort problemen geeft 😡
Beste antwoord door fluxsystem
Zelf heb ik al sinds de launch de iPhone X.
Echter heb ik geen problemen met simkaarten.
Het kan zijn dat er binnen iOS een software probleem zit.
Heb je al een restart naar fabrieksinstellingen gedaan?, dit kan soms helpen.
Ook is het handig om met een theedoek de, gouden connectors van de sim schoon te maken.
Daarnaast is blazen in de simhouder van de iphone X ook een optie, vuil/stof kan het lezen van de simkaart belemmeren.
Wel is er een bekend probleem bij de iPhone X op het T-Mobile netwerk en dat is bellen.
Maar dit is niet bij elke T-Mobile klant aan de hand.
Als er verdere vragen of problemen zijn dan hoor ik het graag
- Diego