Beantwoord

iPhone x, problemen met verbinding

• 16 mei 2018
  • 3 reacties
  • 2274 Bekeken

hi,
ik heb nu een week de iphone x en ik word helemaal moe van de slechte verbindingen.
toen ik de iphone 7 had had ik hier totaal geen last van bij tmobile.
mijn telefoon gesprekken vallen weg en da krijg ik plotseling gesprek mislukt.
en mijn internet verbinding doet het niet!
ik ben hier zeer gefrustreerd om omdat ik vaak midden in een belangrijk telefoongesprek zit.
icon

Beste antwoord door Sam- 17 mei 2018, 10:31

Hoi hoi Wiaam,

Welkom op de T-Mobile Community!

Daar zit inderdaad niemand op te wachten. We gaan je helpen om dit op te lossen.

Om uit te sluiten dat dit probleem wordt veroorzaakt door de software op je nieuwe iPhone X wil ik je vragen om een fabrieksreset uit te voeren. Probeer in de tussentijd ook weer je simkaart in je iPhone 7 (als je deze nog hebt). Mocht je simkaart wel goed werken in je iPhone 7 en je merkt geen verbetering na de fabrieksreset, dan kan je een kijkje nemen in het grote reparatie topic. Hier vind je tips die je kan volgen voordat je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. De toestel experts zullen na het ontvangen van je toestel de oorzaak van het probleem zoeken, je toestel repararen of vervangen.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wiaam. Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Wiaam,

Welkom op de T-Mobile Community!

Daar zit inderdaad niemand op te wachten. We gaan je helpen om dit op te lossen.

Om uit te sluiten dat dit probleem wordt veroorzaakt door de software op je nieuwe iPhone X wil ik je vragen om een fabrieksreset uit te voeren. Probeer in de tussentijd ook weer je simkaart in je iPhone 7 (als je deze nog hebt). Mocht je simkaart wel goed werken in je iPhone 7 en je merkt geen verbetering na de fabrieksreset, dan kan je een kijkje nemen in het grote reparatie topic. Hier vind je tips die je kan volgen voordat je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. De toestel experts zullen na het ontvangen van je toestel de oorzaak van het probleem zoeken, je toestel repararen of vervangen.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wiaam. Houd ons op de hoogte!
T-mobile weet allang van het probleem. Gesprekken vallen weg of bouwen niet op (op de zuid as in Amsterdam dicht bevolkt) Wat blijkt het moederboard moet worden aangepast. Dan ben je je telefoon voor twee weken kwijt. En toch gaan ze door met de verkoop en verlenging van abonnementen. De klantenservice verwijst naar Apple. Alsof de garagehouder zegt ja de auto die u bij mij kocht t rijdt niet maar u moet bij Volkswagen zijn in Duitsland!! Een schande dat deze deze praktijken worden toegestaan honderden gedupeerden. Ik wordt nu gedwongen een telefoon te kopen (Mijn oude 7plus is verkocht). T-Mobile had tenminste voor degene die ze hebben gedupeerd een leentoestel kunnen aanbieden. Dit wordt mijn laatste contract met dit bedrijf!
Alles is al geprobeerd door Apple. Sim werkt goed op een geleende iPhone. Het "nieuwe" toestel moet worden gerepareerd heeft de t-Mobile helpdesk mij gemeld. Ik ben hem dan 2 weken kwijt ipv dat ze hem omruilen of een leentoestel geven. Men weet al maanden van dit probleem af en gokt dat er niet te veel "Kapotte" toestelen tussen zitten. Had gewoon even gezegd wacht even tot we weten dat het probleem is opgelost met het verlengen van het abonnement. Das wel zo fatsoenlijk.

Reageer