Beantwoord

Iphone X Simlock verwijderen lukt niet

• 8 januari 2021
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Hi, 

Ik heb nu sinds februari 2019 een abonnement met toestel(Iphone X) en dit abonnement loopt af op 11 februari 2021. Nu zit ik in het buitenland enkele maanden en heb ik een simkaart nodig om hier te bellen en internetten. Mijn vriendin en ik hebben dezelfde sim-kaart gekocht en bij haar werkt hij wel in haar Iphone X en bij mij geeft hij aan dat deze simkaart niet ondersteund wordt onder het activeringsbeleid van mijn huidige aanbieder. Ik heb meerdere keren via de chatbot in contact proberen te komen met een medewerker maar dit werkt echt enorm slecht. Krijg slechte vragen en uiteindelijk moet ik een formulier invullen om doorverbonden te worden die vervolgens niet werkt. Echt drama ook met het beëindigen van mijn abonnement hetzelfde gedoe. Vervolgens online een unlockcode proberen aan te vragen dmv mijn imei nummer. Hier krijg ik ook te horen dat er geen unlockcode te vinden is. 

Ik zou graag mijn Iphone X z.s.m. simlock vrij krijgen. 

Alvast bedankt.

Mvg,

Maico

icon

Beste antwoord door CrisTien 8 januari 2021, 16:15

Hallo @Maifo  Probeer even of een andere sim eventueel van een andere provider wel werkt in je IPhone. Er zitten namelijk al heel lang geen simlocks bij TM op toestellen dus er kan ook iets anders mis zijn.

Lees hier wat te doen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Maifo  Probeer even of een andere sim eventueel van een andere provider wel werkt in je IPhone. Er zitten namelijk al heel lang geen simlocks bij TM op toestellen dus er kan ook iets anders mis zijn.

Lees hier wat te doen

Dat heb ik gedaan en lukt ook niet. In de instelling van mijn iphone kan ik ook zien onder instelingen->algemeen->info->aanbiedervergrendeling dat dit apparaat mogelijk is beperkt door de oorspronkelijke aanbiederen en beperkte functies bevat. Deze Iphone is ook gerepareerd ooit via T-mobile/Chubb dus is niet de originele Iphone die ik heb gekregen van t-mobile. Zou graag alsnog hulp hierbij krijgen want wordt elke keer naar allemaal sites en andere links verwezen zonder dat iemand mij direct helpt.

Reageer