Hi,
Ik heb nu sinds februari 2019 een abonnement met toestel(Iphone X) en dit abonnement loopt af op 11 februari 2021. Nu zit ik in het buitenland enkele maanden en heb ik een simkaart nodig om hier te bellen en internetten. Mijn vriendin en ik hebben dezelfde sim-kaart gekocht en bij haar werkt hij wel in haar Iphone X en bij mij geeft hij aan dat deze simkaart niet ondersteund wordt onder het activeringsbeleid van mijn huidige aanbieder. Ik heb meerdere keren via de chatbot in contact proberen te komen met een medewerker maar dit werkt echt enorm slecht. Krijg slechte vragen en uiteindelijk moet ik een formulier invullen om doorverbonden te worden die vervolgens niet werkt. Echt drama ook met het beëindigen van mijn abonnement hetzelfde gedoe. Vervolgens online een unlockcode proberen aan te vragen dmv mijn imei nummer. Hier krijg ik ook te horen dat er geen unlockcode te vinden is.
Ik zou graag mijn Iphone X z.s.m. simlock vrij krijgen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Maico
Beste antwoord door CrisTien
Hallo