Beantwoord

iPhone X slecht te verstaan

• 5 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 2464 Bekeken

hallo,

ik heb sinds 16 april 2018 een iPhone x aangeschaft bij de verlenging van mijn abbonement. Helaas is mijn ervaring met deze telefoon tot op heden niet positief.

Sinds dag 1 krijg ik verwijten dat ik slecht te verstaan ben, alsof ik in een kelder sta met slecht ontvangst. Het ontvangst is echter prima en ook de ander hoor ik goed. Ik heb dit probleem al vaker voorbij horen/zien komen, maar helaas tot op heden geen oplossing. Bellen met/zonder hoesje maakt geen verschil, wat wel helpt is bellen via de bijgeleverde oordopjes. Echter is het niet haalbaar om alleen maar via de headset te bellen.

Wat kunnen we doen om dit probleem te zo spoedig mogelijk te verhelpen?

Vriendelijke groet,

Andries
icon

Beste antwoord door Hajar 6 augustus 2018, 13:41

Hi Andries,

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp en daar kun je alle relevante informatie vinden. Ook zullen wij daar belangrijke updates delen. Om het overzichtelijk te houden wordt dit topic gesloten en kun je terecht in het algemene topic. Houd dat topic dus in de gaten! Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Arnhem026 volgens mij is het tijd dat jullie (IPhone 8 en X bezitters samen iets gaan ondernemen!
lees andere onderwerp:
https://community.t-mobile.nl/apple-444/t-mobile-en-de-iphone-x-305157
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andries,

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp en daar kun je alle relevante informatie vinden. Ook zullen wij daar belangrijke updates delen. Om het overzichtelijk te houden wordt dit topic gesloten en kun je terecht in het algemene topic. Houd dat topic dus in de gaten! Excuses voor het ongemak!