Beantwoord

iPhone X slechte verbinding

  • 22 juni 2018
  • 2 reacties
  • 1321 Bekeken

Ik heb nu 1,5 maand t mobile vanaf dag 1 slecht of geen ontvangst meerdere keren contact gehad met t mobile over dit probleem kreeg als tip ga met je telefoon naar een winkel van t mobile en die sturen u telefoon op en dan word er gekeken of het aan de telefoon ligt want het is bekend bij ons dat er iPhone x toestellen zijn wie slechte of geen ontvangst hebben met t mobile maar u probleem ligt niet aan ons hoor ......
oke ik dus naar de t mobile winkel daar gingen ze Mn telefoon opsturen en dat ging 3 weken duren pffff maar ik dacht laat me dat maar doen want op deze manier heb ik er ook niks aan 3 weken later krijg ik een bericht u telefoon is terug hoor meneer ik blij telefoon opgehaald kom ik in de winkel zegt de vriendelijke jongen hè meneer u heeft een splinter nieuw toestel gekregen dus zou het dan toch De iPhone zijn geweest waar het aan lag eenmaal thuisgekomen Mn telefoon ingesteld en iCloud terug gezet en wat denk je ........ fout gewoon max 1 streepje kwa ontvangst 4g nergens te bekennen ..... bellen gaat niet ben niet te verstaan ...gebeld worden. Verbinding word dan verbroken ,,,,,, T MOBILE hoe kan het dan zijn dat jullie de beste provider zijn overall super ontvangst nou ik merk daar niks van en dacht dat ik voor het afsluiten goed mijn huiswerk had gedaan door bij jullie op de dekkingskaart te kijken hou de ontvangst in Tholen zeeland was en daar geven jullie perfect ontvangst op alle breedtes en als ik op het forum lees komen jullie elke keer met het zelfde antwoord oo u heeft nog geen netwerk klacht doorgegeven nou ik heb het al meerdere keren gedaan maar terugkoppeling krijg ik niet ........ het spijt me als ik wat geïrriteerd over kom maar ik heb een Abbo en telefoon om te kunnen bellen en dat kan ik niet oooo heeft u het alleen thuis meneer neeeee ik heb het ook op Mn werk en dat is in bergen op zoom op de dekking kaar is het daar ook super maar niet bij mij
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juni 2018, 09:27

Hoi Wil,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik snap namelijk goed dat je geïrriteerd bent. Natuurlijk zie ik het liefst dat je een supergoede dekking hebt en goed kunt bellen, internetten, enzovoorts! Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar onze netwerkspecialist, met de vraag of hij jouw netwerkklacht even kan bekijken. Hij kan mij dan adviseren wat hierin het beste is. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat hier een "case" voor moet worden aangemaakt, of wellicht is er al een directere oplossing die hij kan noemen!

Zodra ik antwoord van hem heb, zal ik dat naar jou terugkoppelen Wil. We gaan er sowieso alles aan doen om een oplossing te vinden voor je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wil,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik snap namelijk goed dat je geïrriteerd bent. Natuurlijk zie ik het liefst dat je een supergoede dekking hebt en goed kunt bellen, internetten, enzovoorts! Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar onze netwerkspecialist, met de vraag of hij jouw netwerkklacht even kan bekijken. Hij kan mij dan adviseren wat hierin het beste is. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat hier een "case" voor moet worden aangemaakt, of wellicht is er al een directere oplossing die hij kan noemen!

Zodra ik antwoord van hem heb, zal ik dat naar jou terugkoppelen Wil. We gaan er sowieso alles aan doen om een oplossing te vinden voor je!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wil,

Ik heb inmiddels met mijn collega overlegd!

Zou jij mij in een privéberichtje de exacte adressen kunnen sturen waar het om gaat? Dus ook de locatie van jouw werk? Ik kan dit probleem daarmee doorzetten, zodat hier voor jou achteraan wordt gegaan!

Ik zie jouw privéberichtje tegemoet!

Reageer