Beantwoord

iPhone x slechte verbinding of gewoon niet kunnen bellen of internetten

• 16 juni 2018
  • 3 reacties
  • 705 Bekeken

Sinds ik de iphone x heb gekocht
heb ik alleen maar problemen met de verbinding 4g en 3g of ik nu thuis ben onder weg ben of op werk ook internet valt heel vaak weg. Als ik kan bellen wat zelden gebeurt valt meestal na een paar minuten de verbinding weg en kan ik alleen op hands free bellen omdat het anders klinkt als of ik door een buis heen praat , ook heb Ik al meerdere malen instelling verandert telefoon hersteld weet iemand mischien een oplossing
en als ik mijn iphone 6s gebruik of me 5s met deze simkaart heb ik over
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juni 2018, 13:08

Hi Hildeburn,

Wat jammer dat je problemen ervaart met je iPhone X. Heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij de simkaart of toestel ligt. Mocht het niet werken dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo hildeburn.

Op een ander forum heb ik ook gesignaleerd dat er problemen kunnen zijn met de iPhone X. Je bent dus niet de enige. Misschien kun je hem omruilen voor een andere telefoon maar die beslissing ligt niet bij mij.

14 dagen bedenktijd bij een online aankoop . Is dat bij jou het geval?
Heb hem al langer heb er de tijd niet voor gehad zat voor werk in het buitenland
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hildeburn,

Wat jammer dat je problemen ervaart met je iPhone X. Heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij de simkaart of toestel ligt. Mocht het niet werken dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer