Beantwoord

IPhone X T-mobile netwerk probleem

• 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 1412 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb sinds vorig jaar november 2017 een iPhone x aangeschaft via GSM web met T-mobile als provider (gestart gebruik toestel januari 2018).
vanaf dat moment alleen maar problemen ondervonden met deze generatie iPhone x.
ik heb alles gedaan. Zoals Sim kaart gewisseld, kruistest met ander toestel, aangeboden via tmobile DYNAFIX, diverse keren naar Apple store en dan nog de vele uren aan de telefoon😡
Sinds vorige week zaterdag van de Apple store Amsterdam een ‘nieuwe’ refurbished iPhone x gekregen, inmiddels mijn VIJFDE!!! En nog steeds ellende met gesprekken.
Apple store geeft ook aan dat probleem ligt bij T-mobile, omdat deze toestellen wel werken onder een andere provider!
Mijn vertrouwen is weg met deze dure iphoneX en wil niet meer verder op deze manier.
Je betaalt genoeg per maand, maar dan moet het ook goed werken.
Klantenservice verwijst mij naar Apple, Apple verwijst mij weer terug naar T-mobile en GSM-web back-Office stuurt mij na anderhalve week een mail dat ik voor een compensatie of annulering bij de partij(en) moet zijn waar ik de toestellen geruild heb??
Intussen heeft T-mobile ondanks de vele lopende problemen, nog steeds abonnementen afgesloten.......
ik zit nog steeds met een duur toestel, die niet goed werkt.
Graag advies 🙏
Groet Lex
icon

Beste antwoord door David 18 september 2018, 09:28

Hi Lex,

Ik zie dat je jouw vraag ook in het algemene topic hebt gesteld. Aangezien daar de laatste procedure staat (zie het bericht van mijn collega Mitch). Dit zijn de stappen die je op dit moment kunt ondernemen.

Aangezien er al een topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lex,

Ik zie dat je jouw vraag ook in het algemene topic hebt gesteld. Aangezien daar de laatste procedure staat (zie het bericht van mijn collega Mitch). Dit zijn de stappen die je op dit moment kunt ondernemen.

Aangezien er al een topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.