Beantwoord

iPhone X T-Mobile slecht bereik op bepaalde plaatsen

• 16 maart 2018
  • 11 reacties
  • 3256 Bekeken

Ik heb sinds de aanschaf van de nieuwe iPhone X heel vaak netwerk problemen.
De verbinding valt zomaar ineens weg, vervolgens is het lastig om weer terug te bellen lijn valt stil.

Hiervoor nog nooit problemen gehad met T-Mobile.

Ik hoor graag hoe ik dit probleem kan oplossen
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2018, 14:38

Hey P banken,

Zonde dat je niet volledig van jouw nieuwe iPhone X kan genieten! :S

Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat weliswaar dat het om helemaal geen netwerk gaat, maar in jouw geval kun je deze stappen ondernemen. Het gaat dan met name om de kruistest en de locaties. Op basis van die informatie kunnen we dan bedenken waar het precies verkeerd gaat!

Ik ben heel benieuwd naar jouw bevindingen en hopelijk kunnen we gauw de oorzaak achterhalen!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey P banken,

Zonde dat je niet volledig van jouw nieuwe iPhone X kan genieten! :S

Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen doornemen? Hier staat weliswaar dat het om helemaal geen netwerk gaat, maar in jouw geval kun je deze stappen ondernemen. Het gaat dan met name om de kruistest en de locaties. Op basis van die informatie kunnen we dan bedenken waar het precies verkeerd gaat!

Ik ben heel benieuwd naar jouw bevindingen en hopelijk kunnen we gauw de oorzaak achterhalen!
Is dit probleem nog niet opgelost? Is toch al sinds de IPhone x er is??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lara65,

Goede vraag! Uiteraard bieden wij iedereen die last heeft van dit probleem, een passende oplossing! We doorlopen wel altijd eerst wat stappen, zodat we met zekerheid kunnen vaststellen om welk probleem het gaat en daar vervolgens verder op kunnen handelen. Vandaar de vragen van David. 🙂
Maar het is dus nog steeds niet opgelost?!
Andere providers hebben het probleem niet ( meer)
iPhone x kopen is dus nog steeds niet slim met t-mobile😓
Bij een nieuwe tel wil je toch niet eerst v alles moeten uitzoeken waarom hij her niet goed doet, opsturen voor reparatie ( bizar een nieuwe tel repareren)en hem dus weer kwijt zijn.
Je zou van een nieuwe telefoon moeten kunnen verwachten dat hij het goed doet, zo niet, dat je een nieuwe krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lara,

Er zijn inderdaad wat problemen met de X, maar we doen ons best om dat zo goed mogelijk op te lossen! Er zijn ook genoeg X gebruikers die geen problemen hebben ervaren dus het verschilt echt per toestel. Ik begrijp dat je vanaf het begin gewoon een goedwerkend toestel wilt hebben, maar weet dat we voor je klaar staan als je voor X gaat en alsnog problemen ervaart!
Ik heb ook problemen met de iphone x.
Draai nu op op ios 11.3.1 en de verbinding valt soms na 10 sec gewoon weg.
Regelmatig 3G ipv 4G of juist alleen maar E.
Gebeld met T-mobile en die zeggen dat het veel voorkomt i.c.m. Iphone X.
Tele2 had hier ook last van maar dat is opgelost. vlgs T-Mobile klantenservice ligt het probleem bij Apple en niet in het netwerk.
Regelmatig voordat ik wil uitbellen moet ik de telefoon in vliegtuigstand zetten en daarna weer eraf halen om uberhaupt verbinding te kunnen maken.

Helaas is er nog een oplossing en vind ik het allemaal zeer vervelend. Wij gebruiken deze telefoon heel veel zakelijk, gelukkig wordt hij bij geen gehoor doorgeschakeld naar onze Receptie.
maar het blijft niet prettig.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Keizer13,

Een koppig en vooral erg hinderlijk probleem! :S

Heb je jouw toestel al ter reparatie aangeboden bij onze reparatiedienst? Op die manier kunnen zij dit probleem voor je uitzoeken en oplossen, zodat je niet continu blijft worstelen met dit probleem. Ze handelen hier doorgaans heel snel in, dus je hoeft niet al te lang zonder iPhone verlegen te zitten!

Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten!
Toestel is 2 weken geleden bij apple geweest aangezien deze nog in full apple service loopt. De t-mobilestore in amstelveen had geen actie ondernomen en direct naar apple verwezen.
Toestel is toen omgeruild voor een nieuwe. wederom zelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Keizer13,

Oef, dat is wel heel erg veel pech! :S

Ik zou je willen aanraden om dan toch nogmaals naar Apple te gaan om dit aan te geven, aangezien zij je dit toestel hebben gegeven. Hopelijk kunnen zij je dan verder helpen!
Ik heb het zelfde probleem. Vorig jaar een model X gekocht. Functioneerde een paar maanden prima maar in maart 2018 toen begon de ellende: De verbinding valt zomaar ineens weg of lijn valt stil, vervolgens lukt het niet om weer terug te bellen of gebeld te worden.

Na dagen bellen/mailen met Apple en de leverancier van mijn iPhone ook nog naar t-mobile gegaan. T-mobile heeft onmiddellijk aangeboden om iPhone om te ruilen. De ellende was voorbij.

Het werkte weer prima tot een week geleden... dus nu weer: De verbinding valt zomaar ineens weg of lijn valt stil, vervolgens lukt het niet om weer terug te bellen of gebeld te worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi rdroege,

Wat fijn dat het de eerste keer goed is opgelost. We hopen dat nu weer zeker te doen! Je kan in dit geval het beste je toestel ter reparatie aanbieden. Het toestel zal dan uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden of in een T-Mobile Shop.

Laat je even weten of het zo lukt? Hopelijk wordt het nu ook naar tevredenheid opgelost! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer