Vraag

iPhone X verbindingsproblemen blijven aanhouden

• 3 april 2019
  • 2 reacties
  • 911 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Via T-mobile ben ik ook een van de "gelukkige" van een iPhone X. De eerste die ik kreeg had na 2 a 3 dagen last van de bekende verbindignsproblemen (gesprekken die stoppen na xx seconden, "gesprek mislukt" etc).

Het eerste toestel is omgeruild middels een DOA.Ik heb een nieuw toestel gekregen en na enkele maanden heb ik weer hetzelfde probleem. Wat is de hudige procedure voor dit probleem? Ik heb mijn toestel zakelijk nodig en kan 'm niet enkele dagen missen.

Wat is het advies op dit moment (Die is nogal geswitcht de afgelopen tijd):
  • Langs de Applestore om hem om te laten ruilen (of doen ze dat niet?)
  • Langs de T-mobile winkel en 'm daar om laten ruilen
  • Iets anders?
Alvast bedankt.

2 reacties

Reputatie 2
Iphones worden doorgaans sowieso altijd vervangen als er problemen zijn, apple houdt niet van hardware circulatie als dat niet nodig is. Mag ik vragen of het om normale telefoongesprekken gaat? Of bellen via een 3e applicatie zoals whatsapp/telegram/zello?

Als je de telefoon bij tmobile hebt gehaald is het misschien raadzaam om even binnen te stappen. Hou je software up to date (update indien mogelijk) en je telefoon een keertje uit en aan kan altijd helpen.

Bereikbaarheid is belangrijk, hopelijk heb je snel een oplossing. Dat je een tweede toestel is die dit heeft is vreemd. Afgezien van telefoongesprekken die onderbreken: verdwijnt je signaal? Klinkt het als een robot? Moet je opnieuw je pincode invoeren.

Het kan zijn dat je simkaart wellicht beschadigd is.
Het gaat inderdaad om "normale" telefoongesprekken. Bellen via 3e applicaties doe ik eigenlijk nooit.

De software is inderdaad up-to-date (om dit soort problemen te voorkomen). Helaas heeft dat dus ook niet mogen helpen. De telefoon opnieuw aangezet heb ik ook al geprobeerd.

Bedankt voor de suggesties, dan ga ik toch maar eens de T-mobile winkel in om te kijken of ze 'm kunnen omruilen.

Als ik aan het bellen ben dan gaat dat goed, na enkele seconden dan hoor ik totaal niks meer van de andere kant. Als ik dan ophang dan "hangt hij ook op" en krijg ik enkele seconden later een melding met "gesprek mislukt". Helaas wat dat de vorige keer ook het probleem maar trad het toen "gelukkig" meteen op.

Als ze bij T-mobile geen oplossing kunnen bieden ga ik eens langs bij de Apple store ja, over het algemeen doen die wat minder moeilijk.

Reageer