Beantwoord

iphone x zeer slecht verstaanbaar

• 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 1193 Bekeken

hoi hoi nu heb na jaren tevredenhied van tmobile en iphone gebruik dit jaar in januari de iphone x genomen sins eerste dag tot nu ben ik heel slecht te verstaan ik lees nu overal dat ik niet de enige ben mijn schoonzusje heeft ook iphone x met kpn abonnement en zij heeft precies het zelfde probleem bij haar is er nu een toesstel ruiling voorgesteld om een andere toesfel te kiezen omdat dit een landelijke storing van iphone x is en een vervangende iphone x geen oplossing is ? nu is mijn vraag is dat bij mij ook mogelijk ? ik wil mijn telefoon haast niet gebruiken ik moet het elke keer met luidspreker gebruiken om goed verstaanbaar te zijn? ik vind het belachelijk om 67 € pm te betalen met zo een toesfel !
icon

Beste antwoord door David 29 november 2018, 10:34

Hi Zanzi,

Als je problemen hebt met het toestel, dan raad ik je aan om de procedure te volgen, zoals mijn collega Mitch deze in dit topic heeft opgeschreven. Dit is op dit moment de gangbare procedure, dus op die manier kun je dit probleem laten oplossen.

Aangezien er al een topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Zanzi,

Als je problemen hebt met het toestel, dan raad ik je aan om de procedure te volgen, zoals mijn collega Mitch deze in dit topic heeft opgeschreven. Dit is op dit moment de gangbare procedure, dus op die manier kun je dit probleem laten oplossen.

Aangezien er al een topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.