Beantwoord

iPhone xr bekijken

• 30 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 1057 Bekeken

Hallo,

ik twijfel nog over de kleur van mijn nieuwe iPhone XR. Hebben jullie van alle 6 de kleuren een demo model in elke Tmobile shop liggen? Zo niet: waar kan ik wel al de iPhones bekijken? (Een Apple store is geen optie ivm reistijd, ik woon in het zuiden van het land)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 oktober 2018, 12:30

Hi Erik,

Dit is een klant helpt klant forum dus vandaar dat medeklanten ook de ruimte geven om te reageren. In de T-Mobile shops zijn niet alle kleuren aanwezig ter display. Je zou het eventueel bij een Mediamartkt kunnen proberen, maar ik weet niet zeker of ze alle kleuren daar hebben liggen.

Veel plezier met een toestel uitkiezen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Je zou bij Mediamarkt kunnen kijken als die in de buurt is of een Amac winkel die tevens door het land zit als je de kleuren wil zien.
Geen reactie van Tmobile zelf? Ze hebben wel m’n topic naar een andere plek verplaatst...
Badge +13
T Mobile zelf reageert met 24/48 uur als de vragen niet door medeklanten kunnen worden opgelost
Al denk ik dat dat enkel de grotere shops misschien alle kleuren zullen hebben liggen en niet alle en dan is er een kans dat het dummy Phones zijn misschien.
Maar een moderator zal dit dus later vandaag en ander morgen beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erik,

Dit is een klant helpt klant forum dus vandaar dat medeklanten ook de ruimte geven om te reageren. In de T-Mobile shops zijn niet alle kleuren aanwezig ter display. Je zou het eventueel bij een Mediamartkt kunnen proberen, maar ik weet niet zeker of ze alle kleuren daar hebben liggen.

Veel plezier met een toestel uitkiezen!

Reageer