Vraag

iPhone XS ghost touch reparatie E-sim/fysieke sim

• 2 april 2020
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn iPhone XS vertoont kuren van “Ghost Touch” hierbij opent, sluit, scrolt het toestel dus zelf waardoor gebruik van de telefoon nagenoeg niet mogelijk is. Het is een probleem dat de hele dag door meerdere malen terug komt. 

Het probleem lijkt zich voornamelijk rondom de sim-tray voor te doen.

Het toestel heb ik al eens geheel gereset naar fabrieksinstellingen, helaas zonder succes.

Vandaar dat ik heb besloten om hem via T-Mobile ter reparatie aan te bieden. Maar dat levert het volgende probleem op:

Momenteel heb ik dual sim geactiveerd:

• E-sim - Prive
  • Fysieke sim - zakelijk.

Bij een leen toestel kan ik natuurlijk gewoon de fysieke sim erin doen.

Maar de e-sim kan ik enkel opnieuw activeren in een toestel welke hiervoor is geschikt. De originele simkaart van dit nummer heb ik nog wel. Is het mogelijk deze tijdelijk weer te activeren zodat ik beide nummers in 2 telefoons zou kunnen gebruiken gedurende de periode dat mijn toestel wordt gerepareerd?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Victor

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @VictorV1 

Hier help ik je met alle liefde mee verder! Wat super balen van jouw iPhone XS, hopelijk is het snel opgelost. Ik heb zojuist een nieuwe (fysieke) simkaart van het privénummer naar je verstuurd, deze vindt je binnen drie werkdagen op jouw deurmat! :smile: Hopelijk heb ik je zo verder kunnen helpen. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik ben er om je te helpen!  

Hoi @Evy,

Dank voor je reactie! Ik heb via mijn werk nog een reserve XS in gebruik kunnen nemen. Die ben ik nu aan het instellen. Ook weer met DUAL sim… Mocht de fysieke kaart nog geannuleerd kunnen worden dan is dat prima.

Mijn eigen XS heb ik via de Tmobiel website  en site van drmobile ter reparatie aangeboden. Dus die wordt morgen opgehaald.

Nogmaals dank!

Met vriendelijke groet,

Victor

Reageer