Beantwoord

iPhone xs max 64gb black voorraad

• 14 november 2018
  • 8 reacties
  • 1519 Bekeken

Hallo ik heb een vraagje ik mag vrijdag verlengen en dan wil ik graag de iPhone xs max 64gb black met nieuw abonnement maar mijn vraag is nu hoe weet ik dat de iPhone xs max op voorraad is bij de t-mobile winkel in Drachten kunnen jullie dat nachecken dat hij op voorraad is in Drachten?

Groetjes,
Niels
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 november 2018, 10:28

Hoi Niels,

Tof dat je dit toestel op het oog hebt! Wij kunnen nooit beloven dat een toestel in de winkel op voorraad is, omdat toestellen altijd nog verkocht kunnen worden nadat wij die persoon net verteld hebben om naar de winkel te rennen. 😋 Het is dus inderdaad aan te raden zelf langs de winkel te gaan! Hopelijk hebben ze 'm daar voor je liggen Niels. Veel plezier er alvast mee!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Bel ze eens op om het hen te vragen:
https://www.google.com/search?q=t+mobile+drachten+telefoonnummer
Reputatie 3
Je hebt daarvoor nu nog 10 minuten de tijd!
Reputatie 3
Morgen weer een kans vanaf 10:00 uur ...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niels,

Tof dat je dit toestel op het oog hebt! Wij kunnen nooit beloven dat een toestel in de winkel op voorraad is, omdat toestellen altijd nog verkocht kunnen worden nadat wij die persoon net verteld hebben om naar de winkel te rennen. 😋 Het is dus inderdaad aan te raden zelf langs de winkel te gaan! Hopelijk hebben ze 'm daar voor je liggen Niels. Veel plezier er alvast mee!
Reputatie 3
@Nielske1998 : En? Heeft T-Mobile Drachten je toestel in voorraad? Zou je nu alweer een uurtje lang kunnen weten ... 😎
@Nielske1998 : En? Heeft T-Mobile Drachten je toestel in voorraad? Zou je nu alweer een uurtje lang kunnen weten ... 😎
Ja ze hebben het toestel op voorraad heb gister gevraagd via t-mobile chat en ze hadden genoeg van 3 weken
Reputatie 3
Heb je ´m al gekocht en opgehaald? Veel plezier ermee dan ...
Heb je ´m al gekocht en opgehaald? Veel plezier ermee dan ...
Nee morgen pas verlengen

Reageer