Beantwoord

Iphone xs max gaat niet meer aan

• 31 januari 2019
  • 4 reacties
  • 7284 Bekeken

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een nieuwe telefoon gekocht de iphone xs max .En nu gaat die niet meer aan ik was gister een filmpje aan het kijken en toen liep het beeld vast dus drukte ik op de uitknop en toen ging die niet meer aan ik heb al de volume knop en aan/uit knop ingedrukt gehouden maar hij gaat maar niet aan en ik heb hem gister een half uur in de oplader gedaan en net nog een uur maar gaat nog steeds niet aan dus me baterij is niet leeg . Soms trilt me telefoon wel even als ik de uit/aan knop en volume knop ingedrukt hou.
Ik hoop graag wat te horen
Mvg
icon

Beste antwoord door eric_2 31 januari 2019, 12:48

Dan kun je proberen een harde reset te geven. En anders moet de telefoon naar de reparatie.

Je iPhone een harde reset geven
  1. Houd de homeknop (de knop met het vierkantje onder het scherm) en de sluimerknop (bovenop de iPhone) tegelijkertijd ingedrukt.
  2. Houd beide knoppen vast totdat de iPhone afsluit en begint met het opnieuw opstarten. ...
  3. Je kunt loslaten op het moment dat je het Apple-logo ziet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Dan kun je proberen een harde reset te geven. En anders moet de telefoon naar de reparatie.

Je iPhone een harde reset geven
  1. Houd de homeknop (de knop met het vierkantje onder het scherm) en de sluimerknop (bovenop de iPhone) tegelijkertijd ingedrukt.
  2. Houd beide knoppen vast totdat de iPhone afsluit en begint met het opnieuw opstarten. ...
  3. Je kunt loslaten op het moment dat je het Apple-logo ziet.
Reputatie 7
Badge +20
@eric_2 Op de Max zit geen homeknop😉

Bron: ICulture.

Hoe reset ik mijn iPhone X of iPhone XS?

Voor het resetten van een iPhone X neem je de volgende stappen:
  1. Druk kort op de volume omhoog-knop.
  2. Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  3. Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.
Deze stappen werken ook voor de iPhone XS reset of het herstarten van je iPhone XS Max.

Reputatie 4
Badge +2
Hi @IIaysatammer,

Als je iPhone wel trilt en geen beeld heeft, dan heb je een defecte scherm. Je hebt 2 opties.

1 opsturen via t-mobile Reparatie aanmelden
2 afspraak maken bij Apple store Apple Store

Heb je al de al geprobeerd, wat @CrisTien heeft beschreven lukt, dat niet dan is je iPhone echt defect, maar bij het resetten van je iPhone is het is het wel verplicht om orgineel Lightning kabel te gebruiken.
Reputatie 4
Badge +2
...

Reageer