Beantwoord

iphone XS trilfunctie

• 11 december 2019
  • 10 reacties
  • 756 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb sinds zaterdag de iPhone XS maar als deze op trilmode is, blijft hij 1a2 keer nog door trillen alsof hij de trilmodes wil afmaken als ik een gesprek aanneem, is dat normaal?

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 december 2019, 16:31

@Venci Je kan via de ‘Apple support App’ Hulp vragen. 

Ze bellen je meestal gelijk terug of op een dag/uur dat het jouw uitkomt en met toestemming kunnen ze in je IPhone meekijken in je foon en eventueel instellingen voor je aanpassen.

Kost niets! 
Succes! 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Venci 

Je zou bij instellingen > geluiden de instellingen voor het trillen na kunnen gaan.

Ik heb zelf een Samsung maar 1 a 2 keer lijkt mij wel normaal. Normaal als je aanneemt is het trillen ook over.

Ja voor mij is het niet, bij me vorige iPhone 8 had ik dus niet, heb verschillende tril opties al geprobeerd zelfs op fabrieksinstellingen vandaar mijn vraag misschien dat dit bekend voorkomt bij andere iPhone gebruikers met een iPhone XS 🙈

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Venci Welkom in de community.

Ik heb een XS Max maar dit was mij nog nooit opgevallen.
Heb het nu even getest en bij mij blijft hij één x doortrillen.

Je kan zelf trillingen maken en aanpassen Lees hier meer! Misschien is dat een oplossing.

Groetjes en fijn weekend 

Ja hij maakt de tril soort van af, ik dacht dat de batt niet goed was, bij elke tril doet hij dit. Soms 1 soms 2.

Reputatie 7
Badge +20

@Venci  Er is zojuist een nieuw update uitgebracht  voor apple 13.3 

Kijk eens of het trillen nu eerder stopt!

Heb de nieuwe update, dus daar ligt het ook niet aan.

Reputatie 7
Badge +20

@Venci Je kan via de ‘Apple support App’ Hulp vragen. 

Ze bellen je meestal gelijk terug of op een dag/uur dat het jouw uitkomt en met toestemming kunnen ze in je IPhone meekijken in je foon en eventueel instellingen voor je aanpassen.

Kost niets! 
Succes! 

Oh ga ik morgen bellen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Oh ga ik morgen bellen, bedankt!

Ze bellen jou.   support klik hier

Hoogst waarschijnlijk werkt je trilmotor niet optimaal als dat ie normaal hoort te doen.

Aangezien je garantie hebt op je iphone xs, kan je het laten vervangen. 

Reageer