Beantwoord

Iphone XS winkelvoorraad

• 27 september 2018
  • 2 reacties
  • 1413 Bekeken

Dag,

Kunnen t-mobile klanten ook een Iphone XS of XS max in een t-mobile winkel aanschaffen (leverbaar vanuit de winkel, i.p.v. thuislevering)
icon

Beste antwoord door Seccie 27 september 2018, 23:39

Hoi,

Ik neem aan dat (mits het toestel op voorraad in de winkel is) je het toestel in de winkel kan aanschaffen. Houd rekening met het feit dat nieuwe toestellen vaak zeer gewild zijn, en dat er helaas geen informatie beschikbaar is over voorraad in de winkels.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Ik neem aan dat (mits het toestel op voorraad in de winkel is) je het toestel in de winkel kan aanschaffen. Houd rekening met het feit dat nieuwe toestellen vaak zeer gewild zijn, en dat er helaas geen informatie beschikbaar is over voorraad in de winkels.
Reputatie 7
Badge +20
Hi telefoonusername,

Ik heb je gebruikersnaam aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Aangezien dit een openbare Community is kan iedereen met jouw nummer aan de haal. Houd er rekening mee dat je dus geen privégegevens plaatst!

Seccie heeft je al van het goede antwoord voorzien! Aangezien de nieuwe iPhones nu erg gewenst zijn, zijn deze nog niet los te verkrijgen in de winkel. We hebben ook een FAQ over de nieuwe iPhones, dus om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.