Beantwoord

iPhoneX belproblemen netwerk

• 11 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1092 Bekeken

Ik ondervind sinds Mei-18 problemen met mijn iPhone x én t-mobile sim. Regelmatig probeert iemand mij te bellen, maar dan krijgt diegene meteen mijn voicemail, terwijl ik niet in gesprek ben... Bellen tijdens het autorijden is écht niet te doen vaak valt het gesprek weg, dan hoor ik diegene niet meer of andersom.
Als ik zelf bel dan blijft de verbinding max 2-3 min werkend en verbreekt dan weer kortom onwerkbaar voor een zakelijke klant!
Van T-mobile tip om via apple store een andere iPhone X te krijgen en inderdaad nu 3 iPhones verder maar deze vertonen precies hetzelfde problemen! De IOS 12 update gedaan en nog is het niet beter. Case bij klanten dienst is aangemaakt voor hulp maar er gebeurt helemaal niks, ronduit belachelijk!

UPDATE getest met een iPhone Xs en helaas is probleem bij dit toestel het zelfde, T-Mob zegt er niet aan te kunnen doen behalve weer omruilen.....

Abbos x5 zou ik liefst willen beëindigen ,maar dat doen ze niet
icon

Beste antwoord door Rosan 16 oktober 2018, 13:49

Beste @PietvL aangezien je al een ander lopend topic had sluit ik deze ook al is de andere ondertussen ook gesloten omdat er is door verwezen naar het algemene topic
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Badge +13
Beste @PietvL aangezien je al een ander lopend topic had sluit ik deze ook al is de andere ondertussen ook gesloten omdat er is door verwezen naar het algemene topic