Beantwoord

Kabel verbrand

• 20 mei 2019
  • 2 reacties
  • 2103 Bekeken

Waarschijnlijk is mijn lightning usb kabel verbrand. Het gebeurde toen hij in de oplader zat. Ik was bezig met hem aan het opladen en ineens krijg ik een schokje of iets heel heets op mijn vinger. Mijn vinger is oké maar mijn kabel niet. Ik kan de koperdraadjes zien van de kabel dus ik denk dat hij toch echt kapot is. Ik was bang om nog te proberen. Ik wist een ander draadje te pakken.

Als iemand mij kan helpen. Ik zou het graag waarderen. Ik weet zeker dat mijn kabel van 30 euro kapot is.😭
icon

Beste antwoord door Folkert 20 mei 2019, 10:46

Beste @Iphonelover13

Ik ga er even vanuit dat je een originele Apple kabel en oplader hebt gebruikt. Op je iPhone en bijgeleverde accessoires zit wettelijk 2 jaar garantie dus indien mogelijk zou ik met alle onderdelen samen naar de winkel gaan waar je de telefoon gekocht hebt en kijken wat ze voor je kunnen doen.

Succes!

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Ik weet dat het 1 uur ‘s ochtends is maar het gebeurde vannacht omdat ik iets hoorde en toen gebeurde het.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Iphonelover13

Ik ga er even vanuit dat je een originele Apple kabel en oplader hebt gebruikt. Op je iPhone en bijgeleverde accessoires zit wettelijk 2 jaar garantie dus indien mogelijk zou ik met alle onderdelen samen naar de winkel gaan waar je de telefoon gekocht hebt en kijken wat ze voor je kunnen doen.

Succes!

Groet, Folkert

Reageer