Beantwoord

Kan niet meer op Hotmail op mijn iPhone

• 22 november 2016
  • 3 reacties
  • 801 Bekeken

Ik kan niet meer op hotmail op mijn i-phone (wel op pc) Ik krijg nu de melding inloggen mislukt/kan niet inloggen bij account/serverwachtwoord is gewijzigd / voer nieuw wachtwoord in.
Kan gewoon met mijn oude wachtwoord op pc, maar niets lukt op i-phone. Hier komen nu ook geen nieuwe mails meer binnen.
Weet iemand hier raad mee?
icon

Beste antwoord door David 22 november 2016, 11:56

Hoi Truus1,

Wat leuk dat je jouw vraag via ons forum stelt! :D

Heb je dit probleem sinds kort, bijvoorbeeld na het updaten van de software of is het zomaar uit het niets gebeurd? Heb je het e-mailaccount al eens een keer verwijderd en vervolgens weer helemaal opnieuw geïnstalleerd? Op deze manier zorg je dat je weer even met een hele schone lei begint en dan zou het eigenlijk gelijk al moeten werken. Je kunt in onze toestelhulp instructies vinden om jouw e-mail opnieuw te installeren op je iPhone, hopelijk kom je er zo al uit!

De support van Apple heeft zelf ook een pagina met instructies en suggesties om problemen met jouw e-mail op te lossen. Deze kun je ook nog doornemen als het bovenstaande niet gewerkt heeft. Als dit ook niets oplevert, dan horen we graag wat je allemaal geprobeerd hebt en welke foutmelding je nog ontvangt.

Laat je weten of het gelukt is om je e-mail weer aan de praat te krijgen?

PS: Zo te zien ben je nog niet aangemeld voor T-Mobile Samen. Dit is een gratis extraatje voor al onze klanten! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Truus1,

Wat leuk dat je jouw vraag via ons forum stelt! :D

Heb je dit probleem sinds kort, bijvoorbeeld na het updaten van de software of is het zomaar uit het niets gebeurd? Heb je het e-mailaccount al eens een keer verwijderd en vervolgens weer helemaal opnieuw geïnstalleerd? Op deze manier zorg je dat je weer even met een hele schone lei begint en dan zou het eigenlijk gelijk al moeten werken. Je kunt in onze toestelhulp instructies vinden om jouw e-mail opnieuw te installeren op je iPhone, hopelijk kom je er zo al uit!

De support van Apple heeft zelf ook een pagina met instructies en suggesties om problemen met jouw e-mail op te lossen. Deze kun je ook nog doornemen als het bovenstaande niet gewerkt heeft. Als dit ook niets oplevert, dan horen we graag wat je allemaal geprobeerd hebt en welke foutmelding je nog ontvangt.

Laat je weten of het gelukt is om je e-mail weer aan de praat te krijgen?

PS: Zo te zien ben je nog niet aangemeld voor T-Mobile Samen. Dit is een gratis extraatje voor al onze klanten! 😉
Hallo David,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb verkeerd aangegeven dat het mijn i-phone betreft, maar is smartphone (Samsung)
Dit probleem is gisteren opgetreden. Mijn man is abonnee bij KPN en hij heeft sinds vrijdag problemen met zijn e-mail (Samsung en ook hij kan wel op de pc) Wij zijn een weekend weggeweest en daar waren problemen met nieuw aangesloten Wifi (....) en sindsdien lukt het hem niet meer om de mails te ontvangen etc. (scherm staat op zwart)
Gisteren ben ik aan het "rommelen" geweest met zijn toestel (gmail/hotmail/wachtwoord etc. etc.) maar dat lukte niet en toen ik nadien mijn e-mails op mijn mobiel wilde checken kreeg ik dus de eerdergenoemde meldingen (nu nog steeds)
Wij zijn op dit gebied enorme "klunzen" (zwaar in de 60+........) en snappen hier niet zoveel van.....

P.S. Dank je wel voor de notitie m.b.t. T-Mobile Samen, maar ik ben in de omgeving (zover ik weet) zo'n beetje de enige met T-Mobile.....
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Truus,

Goed dat je aangeeft dat het niet om een iPhone gaat maar om een Samsung toestel. Van welke mail-app maakt je man gebruik?

In dit topic is een zelfde soort probleem besproken en geeft Kaassausje een aantal tips. De standaard mail-app van Samsung werkt namelijk niet helemaal goed met alle e-mail providers. Zou je het bovengenoemde topic eens door willen nemen en aan ons willen laten weten of jullie er mee uit de voeten kunnen? Je kunt ook altijd in de toestelhulp het toestel opzoeken en daar de stappen voor de e-mailinstellingen volgen.

Ik hoor graag of het gelukt is en als er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden! We staan hier voor je klaar! 🙂

Reageer