Beantwoord

Kapotte airpod

• 11 juli 2019
  • 3 reacties
  • 1634 Bekeken

ongeveer een maand geleden heb ik AirPods in een t-mobile winkel gekocht. Sinds 2 dagen doet mijn linker AirPod het niet en verbind ook niet. Kan ik een nieuwe krijgen als ik met het bonnetje terug naar de winkel ga?
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 juli 2019, 12:28

Hallo @Lynnvdtweel Je kan je AirPods ook aanbieden bij Apple.
hier lees je meer informatie en tips. Neem even contact op met Apple via de app “apple support” Ze bellen jouw gratis en geven goed advies.
Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Lynnvdtweel,

Normaal gesproken worden kapotte producten eerst ter reparatie opgestuurd en niet zonder meer omgeruild voor een nieuw product. Mocht het niet te repareren zijn, dan kun je uiteraard onder garantie nieuwe krijgen.

Ik ken Apple niet goed, maar is er geen mogelijkheid om ze een volledige reset te geven? Of door de koppeling met de telefoon helemaal te verwijderen en opnieuw op te zetten?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lynnvdtweel Je kan je AirPods ook aanbieden bij Apple.
hier lees je meer informatie en tips. Neem even contact op met Apple via de app “apple support” Ze bellen jouw gratis en geven goed advies.
Succes!
Hallo @Lynnvdtweel Je kan je AirPods ook aanbieden bij Apple.hier lees je meer informatie en tips. Neem even contact op met Apple via de app “apple support” Ze bellen jouw gratis en geven goed advies.
Succes!

Bedankt voor je hulp!

Reageer