Beantwoord

Kapotte iPhone 6 door waterschade inruilen?

• 8 september 2016
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Kan ik mijn kapotte iPhone 6 😞 door waterschade inruilen? Bij Amac kan dat en kun je tegen een gereduceerde prijs € 359,= een nieuwe iPhone 6 16 GB aanschaffen. Ik kan mijn abonnement op 13 oktober verlengen.
icon

Beste antwoord door Trajh91 8 september 2016, 15:08

Loopt op 13 oktober je contract af, of begint dan pas je overgangsperiode van 4 maanden?

Als je contract op 13 oktober afloopt heb je geluk: je kan dan nu al verlengen en ontvangt dan zo snel mogelijk ook je nieuwe toestel (als je slim bent zelfs een iPhone 7!).

Je zou eventueel ook nog early renewal kunnen overwegen: een stukje extra service van T-Mobile waardoor je vervroegd kan verlengen. Hier betaal je wel eenmalig €71,12 voor, maar dat is natuurlijk nog altijd minder dan die €359 om een refurbished iPhone aan te schaffen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Loopt op 13 oktober je contract af, of begint dan pas je overgangsperiode van 4 maanden?

Als je contract op 13 oktober afloopt heb je geluk: je kan dan nu al verlengen en ontvangt dan zo snel mogelijk ook je nieuwe toestel (als je slim bent zelfs een iPhone 7!).

Je zou eventueel ook nog early renewal kunnen overwegen: een stukje extra service van T-Mobile waardoor je vervroegd kan verlengen. Hier betaal je wel eenmalig €71,12 voor, maar dat is natuurlijk nog altijd minder dan die €359 om een refurbished iPhone aan te schaffen.
Kan ik mijn kapotte iPhone 6 😞 door waterschade inruilen? Bij Amac kan dat en kun je tegen een gereduceerde prijs € 359,= een nieuwe iPhone 6 16 GB aanschaffen. Ik kan mijn abonnement op 13 oktober verlengen.
ik schreef niet een gerenoveerde phone maar een nieuwe en mijn abonnement is afgelopen op 13-2-2017 ik moet nog een half jaar afbetalen aan een telefoon die kapot is dus ik heb pech! Een vroege vervanging is wat T-Mobile mij op dit moment te bieden heeft duurder.
ik schreef niet een gerenoveerde phone maar een nieuwe en mijn abonnement is afgelopen op 13-2-2017 ik moet nog een half jaar afbetalen aan een telefoon die kapot is dus ik heb pech! Een vroege vervanging is wat T-Mobile mij op dit moment te bieden heeft duurder.

dan begint de overgangsperiode dus vind ik dit geen optie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi AnitatSas,

Wat balen dat je iPhone 6 waterschade heeft. 😞 What happened? Ik denk dat de spatwater dichte iPhone 7 goed bij je goed zal bevallen!

Zoals Trajh91 aangaf is het niet mogelijk om je toestel om te ruilen. Wel kan je ervoor kiezen om een vervroegde vernieuwing te doen. Om toch zo snel mogelijk een nieuw toestel aan te kunnen schaffen zal je los een nieuw toestel moeten aanschaffen of de toestelkosten die je op de aankomende facturen betaald voor lief nemen en een vervroegde vernieuwing aangaan.

Mocht je willen vernieuwen met een nieuw toestel dan kan je bellen met onze afdeling vernieuwingen via 0800-8104.

Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan helpen we je natuurlijk graag verder!

Reageer