Beantwoord

Klacht

• 5 december 2018
  • 1 reactie
  • 1066 Bekeken

1) Iphone 8 ter reparatie aangeboden bij tmobile winkel ivm wegvallen gesprek (known issue bij tmobile )
2) bericht ontvangen dat mobile opgehaald kon worden. Bleek bij de tmobile winkel dat de mobiel niet gerepareerd kon worden en dat mijn mobiel van nog geen jaar is vervangen door een 2e hands mobiel is vervangen
3) ik gaf aan dat dit niet volgens de voorwaarden is en dat ik recht heb op een nieuwe en heb de voorwaarde laten zien. medewerker bij winkel gaf aan ja inderdaad staat er niet in dat u een 2ehands mobiel krijgt maar is toch de regel bij tmobile dus u heeft pech
4) vervolgens callcenter gebeld medewerker 1 gaf aan niet te weten wat de voorwaarde is en hangt op. Vervolgens weer gebeld medewerker 2 gaf aan om klacht in te dienen via my tmobile klachten formulier. Ik zoeken in my tmobile maar nergens te vinden....vervolgens weer bellen met mederwerker 3 gaf ook aan dat dit ingevuld kan worden bij my tmobile bij instellingen. Ik zeg weet je het zeker, ja zegt de medewerker staat in mijn handleiding maar ik zie bij u dat de optie is weggegehaald. In totaal 3 uur met 3 verschillende callcenter medewerkers en een bijdehand van webshop verder en heb ik nog steeds een 2e hands mobiel terwijl ik recht heb op een nieuwe mobiel en ...welke medewerker gaat mij nu echt helpen....of is dit een truc? Reparatie binnen garantie 1e jaar bij Apple zou ik ook een nieuwe krijgen....Bewijzen van documenten aanwezig.....
icon

Beste antwoord door David 5 december 2018, 09:17

Hi Dthoorn,

Je hebt jouw verhaal ook al eerder in dit topic geplaatst. Je hoeft het bericht niet meerdere malen opnieuw te plaatsen, we handelen alles op volgorde van plaatsen af.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dthoorn,

Je hebt jouw verhaal ook al eerder in dit topic geplaatst. Je hoeft het bericht niet meerdere malen opnieuw te plaatsen, we handelen alles op volgorde van plaatsen af.

Dit topic gaat op slot.