Beantwoord

klacht

  • 19 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 1113 Bekeken

ik heb all 3 Abonnementen bij T-Mobile lopen .
en heb gekozen om een nieuw AirPods bij t-Mobile Dukenburg Nijmegen te halen dit was verjaardagscadeau voor mijn zoon waar ik ook all mijn abonnementen heb aangesloten .
maar de AirPods na 3 manden defect gegaan en dat ze hebben deze naar reparatie verzonden blijkt dat deze niet te repareren waren en dwingen ze mij om een andere gebruikt te accepteren maar dat wil ik niet ik wil gewoon een kompleet nieuw of gewoon geld terug .
ik wil geen andere gebruikte .
en nu Chanteren ze mij per telefoon dat als ik deze niet meeneemt gaan ze dat vernietigen en geven ze mij niets meer
is dit Service van T-Mobile ??
zo behandel Jullie klanten ??
icon

Beste antwoord door David 19 augustus 2019, 15:49

@Nijmegen T-Mobile winkel

Je hebt jouw bericht al eerder geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen hetzelfde bericht op de community plaatst, aangezien dit als spammen wordt gezien. Lees hier ook onze huisregels over door.

Dit topic gaat op slot en het eerste bericht blijft openstaan.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Nijmegen T-Mobile winkel

Je hebt jouw bericht al eerder geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen hetzelfde bericht op de community plaatst, aangezien dit als spammen wordt gezien. Lees hier ook onze huisregels over door.

Dit topic gaat op slot en het eerste bericht blijft openstaan.