Vraag

KLACHT

  • 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 776 Bekeken

26 september heb ik mijn telefoon ter reparatie naar de tmobile shop in zoetermeer gebracht, meer dan een maand later zit ik nog steeds zonder telefoon terwijl Dynafix aangeeft dat mijn nieuwe toestel al vanaf 23 oktober bij jullie ligt. Klantenservice kan geen enkele vraag beantwoorden heb je dus geen reet aan.. Zelfs een klacht indienen word je moeilijk gemaakt bij deze rot provider!! Niemand kan mij vertellen waar mijn toestel is en wanneer ik deze krijg maar de rekeningen lopen wel gewoon door.. SLECHTSTE SERVICE die ik ooit heb mee gemaakt bij een provider 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@AmyFNL Pffff dat loopt inderdaad niet zo als het hoort.

Maar boos zijn lost ook niets op, hoewel ik je frustratie wel begrijp.🤭

Ben je al in de winkel geweest om te vragen of je telefoon daar is?

Heb je in je spambox gekeken of je niet toevallig een mail gemist hebt?

Je kan   Hier een formulier invullen om je klacht kenbaar te maken.

Succes! 

 

Reageer