Beantwoord

Klacht

  • 28 januari 2020
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Omdat ik een hypotheek aanvraag wil ik graag mijn toestelkrediet aflossen. Dit probeer ik sinds gisteren via my t-mobile te doen, maar de link naar een Ideal betaling werkt niet. Ik probeer hierover in contact te komen met T-mobile, maar zowel bij de chat (computer) en telefoon (computer) krijg ik dezelfde - niet werkende- link opgestuurd. Hierdoor wordt het probleem niet opgelost. Nadat ik 20 minuten in de wacht heb gestaan heb ik uiteindelijk een “live” persoon gesproken. Zij zette mij vervolgens nogmaals in de wacht gedurende bijna 10 minuten. Uiteindelijk was de boodschap: het spijt me mevrouw, het enige wat ik kan doen is het bij uw volgende factuur toevoegen. Dat is te laat. Een maand te laat. Op mijn vraag of ik het bedrag kan overboeken, was het antwoord: nee, helaas. Op mijn vraag of ik een aparte factuur kan krijgen, was het antwoord: nee helaas. Op mijn vraag of ik het in de winkel kan betalen, was het antwoord: nee helaas. Op mijn vraag of ik haar supervisor kon spreken, was het antwoord: nee helaas. Wel krijg ik het advies om een klacht in te dienen en per post (!!!!!) te sturen naar Den Haag. Hoezo klantvriendelijk? En nu?  Krijg ik problemen met mijn hypotheek omdat ik mijn telefoon niet kan of mag betalen?

Beste T-mobile, als je mij vraagt of ik na het aflopen van het contract klant blijf, is mijn antwoord: nee, helaas! 

icon

Beste antwoord door David 29 januari 2020, 09:19

@astridi80 

Je topic waar op is gereageerd gaat blijft open, de andere twee gaan op slot. Het is niet de bedoeling dat je continu dezelfde vraag stelt, dit wordt als spammen gezien.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@astridi80 

Je topic waar op is gereageerd gaat blijft open, de andere twee gaan op slot. Het is niet de bedoeling dat je continu dezelfde vraag stelt, dit wordt als spammen gezien.