Beantwoord

Klacht over iPhone 6s

  • 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik heb mijn abbonement particulier verlengd naar een zakelijk abonnement en daar mocht ik een nieuwe telefoon voor uitzoeken en heb daarmee ook meteen een stapje omhoog gedaan van een Iphone 6 naar een Iphone 6 S. Mijn dochter zou mijn oude Iphone 6 krijgen ( meissie helemaal blij) maar helaas kwam ik thuis met een niet goed werkende Iphone6S. Tenminste alles doet het behalve de bleutooth die werkt niet op mijn handsfree( autoradio) en op mijn airprinter en op mijn stereoboxen in huis. Ook kwam ik erachter dat andere telefoons mijn telefoon wel kunnen vinden en koppelen ( ik krijg daar ook melding van dat er gekoppeld kan worden) maar de andere telefoon is dan gekoppeld met mij maar bij mij geeft hij aan dat ik niet gekoppeld ben. Ik ben meteen teruggegaan met mijn nieuwe Iphone 6S en de nodige personen gesproken over het probleem. Daar kreeg ik steeds nieuwe antwoorden en opdrachten. 1) Het zou liggen aan mijn autoradio die zou ik moeten resetten ( dat heb ik gedaan!) of miss een nieuwe aanschaffen. 2) Dat andere telefoons mij niet kunnen vinden zou aan Apple liggen die zou het blokkeren( volgens Apple support is dit niet waar). Ze hebben omdat ze ook twijfelden mijn telefoon omgeruild voor een nieuwe Iphone 6S. Dezelfde week weer langs gegaan omdat de bleutooth zelfs bij een nieuwe Iphone 6S nog steeds niet functioneerde. Daarop kreeg ik een handleiding mee om toch te zorgen dat ik alles zou kunnen veranderen in mijn autoradio?? Ik geloofde niet dat het hieraan lag Maar oke toch maar weer geprobeerd en een dual simkaart gekregen zodat ik mijn oude Iphone 4 kon gebruiken in de auto en daarbuiten mijn 6S. Dat vond ik erg omslachtig steeds met 2 telefoons op stap te gaan. De 3 de keer weer langsgegaan met nog steeds hetzelfde klacht probleem. De 2 belangrijkste dingen die ik moet kunnen is bellen en praten via de autoradio met cliënten. Ik heb een eigen bedrijf nl en tijdens werkzaamheden kan ik niet bellen dus is mijn auto mijn kantoor
icon

Beste antwoord door Kaassausje 17 augustus 2016, 22:02

Hoi lady-dana33, welkom op het klantenforum.

Je hebt dit topic als eerste aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je je vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Om die reden sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi lady-dana33, welkom op het klantenforum.

Je hebt dit topic als eerste aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je je vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Om die reden sluit ik dit topic.