Klacht over vernieuwing met de iPhone 6

• 26 september 2014
  • 4 reacties
  • 302 Bekeken

wij hebben naar aanleing van een mail een i phone 6 bsteld dit moest online en was een aanbieding dit 18 sept om 12.00 uur afliep. tel contact gehad hed de helpdesk en deze vertelde ons dat als wij het niet deden we duurder uit zouden zijn voor het toestel dus wij hebben 17 sept de bestelling geplaatst i phone 6 gold16gb internet 5gb en onbeperkt bellen, we moesten wel een eenmalige eigen bijdrage op de tel betalen van 146,00 euro. morgen zou hij door amp afgeleverd worden. nu kijk ik op de t mobile site en toets de iphone 6 gold in zelfde tel zelfde abonnement en wat denk je is het toestel in een keer ........ gratis. gebeld naar de service, antwoord sorry maar wij kunnen dit niet meer veranderen, mijn antwoord u kunt dit toch terugstorten op onze rekening, nee was het antwoord u moet de bestelling annuleren en dan maar opnieuw plaatsen dan krijgt u hem wel gratis. is dit nu de service van t mobile naar klanten toe??????? wij hebben 3 abonnementen bij t mobile zijn al vanaf dat ze ben hebben overgenomen (+15 jr klant) en wordt dan zo afgescheept?????? dus voor ieder die een bestelling heeft lopen check nog een keer de toestellen zijn goedkoper of fratis geworden !!!!!!!!!

4 reacties

zou je je verhaal ook zonder al die hoofdletters kunnen tikken?

het is niet te lezen zo, en overmatig hoofdlettergebruik staat voor schreeuwen, en is op de meeste forums niet toegestaan.
had gekunt zoals je ziet maar nu komt de boodschap wel aan bij iedereen die hem dus al besteld heeft en dus afgezet wordt
Ik heb dit ook even gecheckt, en in mijn geval is de telefoon zou de iphone dan ook een stuk goedkoper zijn. Maar het abonnement word 8 euro per maand duurder met dezelfde bundel..

In mijn geval zou de iphone nu bijna 100 euro goedkoper zijn maar dat weegt niet op tegen de 24 maanden x 8 euro = 192 euro die ik met deze nieuwe aanbieding zou betalen.. Misschien dat je de nieuwe abonnement kosten over het hoofd heb gezien
Ik heb dit ook even gecheckt, en in mijn geval is de telefoon zou de iphone dan ook een stuk goedkoper zijn. Maar het abonnement word 8 euro per maand duurder met dezelfde bundel..

In mijn geval zou de iphone nu bijna 100 euro goedkoper zijn maar dat weegt niet op tegen de 24 maanden x 8 euro = 192 euro die ik met deze nieuwe aanbieding zou betalen.. Misschien dat je de nieuwe abonnement kosten over het hoofd heb gezien

Ik weet het wel zeker dat dat over het hoofd wordt gezien. Dit onderwerp verspreidt zich al over meerdere topics. Rosan heeft al voor meerdere een berekening gedaan en bij eigenlijk iedereen wordt het toestel 100 euro goedkoper dan bij de pre-order, maar het abonnement ook 6 euro per maand duurder. Dus nog even voor margotkb:

JE WORDT NIET AFGEZET!! WEES BLIJ DAT JE GEBRUIK HEBT GEMAAKT VAN DE PRE-ORDER!!! (sorry kon het niet laten 🙂 )

Reageer