Beantwoord

Kosten voor iPhone 7

• 14 juni 2017
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

beste t-mobile

hoe kan dat iphone 7 32G bij jullie los kost 696 en bij kpn zelfde toestel 648 jullie zijn 48 euro duurder
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2017, 15:18

Hi Dennishh,

Een terechte vraag en ik zie dat mijn lieftallige collega Melanie hier vandaag ook al op heeft gereageerd via Facebook. Zoals zij al aangeeft wisselen prijzen nogal eens en zo kan er altijd verschil optreden in de prijzen. Het ene moment is de ene provider weer voordeliger en dan weer de ander!

Als je hier nog meer vragen over hebt, leg ze dan gerust op het forum of via Facebook bij ons neer!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennishh,

Een terechte vraag en ik zie dat mijn lieftallige collega Melanie hier vandaag ook al op heeft gereageerd via Facebook. Zoals zij al aangeeft wisselen prijzen nogal eens en zo kan er altijd verschil optreden in de prijzen. Het ene moment is de ene provider weer voordeliger en dan weer de ander!

Als je hier nog meer vragen over hebt, leg ze dan gerust op het forum of via Facebook bij ons neer!
Oké maar waarom kosten jullie 48 € duurder dan
Reputatie 4
Badge +3
Zoals David al aangeeft is dit puur afhankelijk van de aanbiedingen en prijzen die op het moment van kijken gelden. Een tijdje terug was de iPhone flink goedkoper dan bijvoorbeeld KPN. Het kan zijn dat dit een aanbieding is geweest die slechts tijdelijk gold. T-Mobile heeft besloten om de prijs nu weer te verhogen en die is dan inderdaad toevallig 48 euro meer dan bij KPN. Ik heb de prijzen zelf niet gekeken maar T-Mobile heeft vast op andere punten wel lagere prijzen zoals bijvoorbeeld de abonnementen zelf. (Nogmaals zelf niet gekeken dus dit is slechts een aanname/voorbeeld).

De prijs van de iPhone is nog altijd lager dan wat je moet betalen in de winkel als je 'm los koopt in een andere winkel dan T-Mobile.

Wie weet worden de prijzen binnenkort wel weer verlaagd met een andere actie, je weet maar nooit! 🙂

Reageer