Beantwoord

Krijg geen gehoor bij telefoongesprek


Het lukt niet om met mijn telefoon te bellen. De persoon die ik bel hoort mij wel! Wat kan dit zijn?
Ik hoor geen beltoon..
icon

Beste antwoord door David 29 maart 2017, 13:42

Hey Jelieke,

Erg opmerkelijk zeg! :S

Ervaar je dit probleem overal en bij elke persoon die je belt? Heb je al eens getest of het op de luidspreker misschien wel werkt? Als de ander jou wel kan horen, dan ligt het niet aan de microfoon, maar wellicht aan de interne speaker zelf. Het zou dan een hardwarematig probleem zijn, maar ik wil wel graag alles uitsluiten. Zou je ook nog jouw simkaart even kunnen testen om te controleren of deze wel helemaal in orde is? Als de luidspreker wél werkt, dan kun je er echter al vanuit gaan dat het aan de interne speaker ligt en dan zal het toestel gerepareerd moeten worden.

Je kunt ook nog eerst langs een Apple Store, maar anders kun je het toestel gelijk bij ons ter reparatie aanbieden. De reparatiedienst gaat dan controleren wat er precies aan de hand is en of dit onder de garantie valt. Ze nemen dan tussentijds ook contact met je op om de analyse te bespreken. Als dan blijkt dat het niet onder de garantie valt, krijg jij de keuze of je het toestel wilt laten repareren of niet. Als je de reparatie dan niet door laat gaan, dan betaal je enkel de onderzoekskosten en krijg je het toestel ongerepareerd terug.

Hopelijk is mijn uitleg zo duidelijk en kun je nog wat met bovenstaande tips! Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelieke,

Erg opmerkelijk zeg! :S

Ervaar je dit probleem overal en bij elke persoon die je belt? Heb je al eens getest of het op de luidspreker misschien wel werkt? Als de ander jou wel kan horen, dan ligt het niet aan de microfoon, maar wellicht aan de interne speaker zelf. Het zou dan een hardwarematig probleem zijn, maar ik wil wel graag alles uitsluiten. Zou je ook nog jouw simkaart even kunnen testen om te controleren of deze wel helemaal in orde is? Als de luidspreker wél werkt, dan kun je er echter al vanuit gaan dat het aan de interne speaker ligt en dan zal het toestel gerepareerd moeten worden.

Je kunt ook nog eerst langs een Apple Store, maar anders kun je het toestel gelijk bij ons ter reparatie aanbieden. De reparatiedienst gaat dan controleren wat er precies aan de hand is en of dit onder de garantie valt. Ze nemen dan tussentijds ook contact met je op om de analyse te bespreken. Als dan blijkt dat het niet onder de garantie valt, krijg jij de keuze of je het toestel wilt laten repareren of niet. Als je de reparatie dan niet door laat gaan, dan betaal je enkel de onderzoekskosten en krijg je het toestel ongerepareerd terug.

Hopelijk is mijn uitleg zo duidelijk en kun je nog wat met bovenstaande tips! Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer