Beantwoord

Levering iphone 12 pro max 256gb grijs

  • 19 november 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Afgelopen maandag heb ik een iphone 12 pro max 256gb grijs besteld, toen stond er dat de iphone direct leverbaar was. Ondertussen is het donderdag en heb net de klantenservice gebeld die nu ineens zegt dat het 2-3 weken duurt. We mochten geen manager oid spreken om onze klacht in te dienen, kortom we zochten het maar uit. Ik had deze iphone juist besteld omdat deze wel direct leverbaar was… hoe gaan jullie dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 19 november 2020, 12:05

Goedemiddag @mark286  De levertijden zijn Hier te bekijken. Alles heeft te maken met de snelheid van levering door Apple 🍎 

Groetjes

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @mark286  De levertijden zijn Hier te bekijken. Alles heeft te maken met de snelheid van levering door Apple 🍎 

Groetjes