Beantwoord

levering iphone

• 29 september 2017
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

wanneer kan ik een mail van de leverancier verwachten?
Er staat dat de iPhone dinsdag geleverd zal worden, maar als ik nog geen mail heb krijg ik hem dan wel dinsdag (03-10)
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 oktober 2017, 10:12

Hoi S.koole,

Wat leuk dat je een iPhone hebt besteld!

Wanneer je hem exact krijgt, is echt eventjes afwachten tot je bericht krijgt en is afhankelijk van verschillende factoren. De levertijd is vanaf 3 oktober, dus het kan ook zijn dat je hem een aantal dagen later krijgt.

Hopelijk heb je hem snel in handen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Frank,

Dat is inderdaad vrij onhandig! Hebben ze in de winkel wel jouw oude nummer gewoon weggestreept? Wij communiceren inderdaad via de SMS, omdat dit een manier is waarop er in één keer veel mensen bereikt kunnen worden én deze ontvangt iedereen in principe op het nummer wat zij zelf doorgegeven hebben. E-mails kunnen in de spam belanden of worden misschien niet gelezen. Als je het goed hebt doorgegeven, dan zullen zij contact met jou opnemen wanneer het toestel daadwerkelijk voor jou beschikbaar is.

We hebben ook al een algemeen levertijdentopic, dus ik sluit dit topic.
De levering van mijn iPhone 8 is nu 2 keer bij mijnuitgesteld. Ben nu al meerdere keren bij de shop in almelo geweest. Telkens heb ik een sms’je gehad. Moet ik dan of een andere dure smartphone kopen omdat jullie blijven communiceren op m’n eigen nummer. Of elke keer maar weer naar de shop op bezoek gaan? Ik wordt zwaar gefrustreerd van deze manier van communiceren.
Beste t- mobile, waarom wordt er over de levering van de iPhone 8 alleen per sms met mij communiceerd. Ik heb een iPhone 6 die geen telefonisch bereik heeft alleen thuis heb ik nog via de WiFi WhatsApp en email. Daarom loop ik nu tijdelijk met 2 telefoons rond 1 prepaid met ander telefoonnummer ( goedkoop toestel kan men mij op bellen, zit geen email app enz op) en mijn iPhone 6 voor apps en email. Nu heb ik 2 andere telefoonnummers doorgeven aan de t- mobile shop in almelo. Die van mijn prepaid telefoon en een ander huisnummer. En telkens als de levering van mijn iPhone 8 uitgesteld wordt krijg ik een sms’je. Die ik dus niet kan lezen!! De shop in almelo kan ik telefonisch niet bereiken dan krijg ik de klantenservice ervoor. Als ik bij de shop langs ga krijg ik de belofte dat ik echt gebeld ga worden. Ik zal het noteren meneer. Maar vervolgens gebeurd dit weer niet en lees ik bij toeval (als mijn oude toestel de iPhone 6 een keertje wel werkt )in een sms’je dat de levering van de iPhone 8 weer uitgesteld is. Waarom bellen jullie de klanten niet op en als dit niet werkt stuur ons dan een email en sms. Of bel mij op op het nummer wat ik doorgegeven heb zoals de afspraak is. Klantenservice gebeld gevraagd verbind mij door naar de shop in almelo. Krijg ik te horen sorry meneer dan moet u er toch zelf weer heen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi S.koole,

Wat leuk dat je een iPhone hebt besteld!

Wanneer je hem exact krijgt, is echt eventjes afwachten tot je bericht krijgt en is afhankelijk van verschillende factoren. De levertijd is vanaf 3 oktober, dus het kan ook zijn dat je hem een aantal dagen later krijgt.

Hopelijk heb je hem snel in handen!