Beantwoord

levertijd?

• 26 november 2019
  • 7 reacties
  • 798 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, heb een verlenging gedaan van mijn abonnement met toestel. iPhone 11 Pro 64 zwart.

volgens de website is deze op voorraad in de tmobile winkel in Apeldoorn.  Ik zou een bericht moeten ontvangen wanneer ik het toestel kan ophalen. Maar tot op heden nog niets gehoord. Enig idee wanneer ik het toestel kan komen ophalen?

grtz rene

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 november 2019, 17:08

Hi @Rene 66 

Als hij wel op voorraad is online dan zou je over een paar dagen bericht moeten ontvangen van de medewerkers in de TM shop want het toestel gaat eerst nog naar het filiaal.

Dit zou eerder kunnen zijn als de TM shop het toestel op voorraad heeft.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Rene 66 

Als hij wel op voorraad is online dan zou je over een paar dagen bericht moeten ontvangen van de medewerkers in de TM shop want het toestel gaat eerst nog naar het filiaal.

Dit zou eerder kunnen zijn als de TM shop het toestel op voorraad heeft.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rene 66 Soms duurt het iets langer voor dat de mail binnen is.

Kijk eens in je spambox misschien is de mail daar terecht gekomen.

Weet je morgen nog niets meld het dan even dan kijken de moderators even met je mee!

Ze reageren binnen de 24/48 uur op volgorde van bericht.

Fijne avond.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Rene 66

Wat goed dat je hebt verlengt bij ons en dat met een prachtig nieuw toestel! Ik snap helemaal dat je deze zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Ik heb gelijk je bestelling er bij gepakt en je moet nog even geduld hebben. Jouw nieuwe iPhone 11 Pro 64 zwart is nog niet op voorraad in de winkel. Je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra jouw nieuwe toestel binnen is! 

Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone. Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

Thx, zal nog even geduld moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +15

@Rene 66

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-25-november-2019-224670

Hier staan de iPhones die niet op voorraad zijn, hij is helaas niet helemaal op to date maar gezien de zilver versie kan het misschien 2 weken duren dus hou daar rekening mee.

Gaat om een zwarte

Reputatie 7
Badge +15

Klopt. Die staat er niet tussen daarom.

Hij zou ook eerder binnen kunnen zijn maar ik denk wel dat het minimaal één week kan duren.

Reageer