Beantwoord

Levertijden iPhone 7

• 6 november 2016
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Een ding snap ik echt niet iphone overal vol op leverbaar alleen bij t-mobile niet,was bij mediamarkt en die zijden je bestelling anuleren en wij verlengen je abo bij t-mobile en je krijgt het direct mee,en toe ik zij bij t-mobile moest ik 4tot6 week wachten moesten ze lachen,dus hier in de stad overal leverbaar bij alle winkels.
icon

Beste antwoord door rlsikosek12 6 november 2016, 11:31

Dit heeft er mee te maken dat de vraag verschilt per aanbieder. Apple kan op dit moment niet aan de enorme vraag naar de iPhone 7 en 7 Plus voldoen waardoor het langer kan duren dan je waarschijnlijk verwacht had. Blijf dit forumtopic (https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-7-iphone-7-plus-270384) in de gaten houden voor de meest actuele levertijden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3
Dit heeft er mee te maken dat de vraag verschilt per aanbieder. Apple kan op dit moment niet aan de enorme vraag naar de iPhone 7 en 7 Plus voldoen waardoor het langer kan duren dan je waarschijnlijk verwacht had. Blijf dit forumtopic (https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-7-iphone-7-plus-270384) in de gaten houden voor de meest actuele levertijden.
ok,maar bij mediamarkt voorraad op is word het zou weer aan gevuld en en dat van apple kenen ze niet dat de fabrikant er niet tegen aan ken, kon zou een abo afsluiten via hun en dan werd het gewoon t-mobile,dus daarom vond ik het raar dat het daar wel kan en bij jullie een lever tijd van 4 tot 6 week en nu zit ik met een duure abo die was 1nov af gelopen.
Reputatie 3
Ja, dit komt omdat de Media Markt een aparte aanbieder is en losstaat van T-Mobile. MediaMarkt biedt inderdaad, zoals je zegt, wel telecom abonnementen aan maar doet dit in combinatie met Typhone. Je moet het zien als een bol.com cadeaukaart die wel te koop is bij de Albert Heijn maar niet bij de Bruna.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Chris00,

Het klopt inderdaad wat Rlsikosek12 hierboven heeft aangegeven. Het aanbod en de voorraad verschilt per aanbieder, daar hebben wij verder ook geen inzicht in en kunnen we helaas geen invloed op uitoefenen. Ik zie dat jouw bestelling op het moment nog openstaat, hopelijk wordt je iPhone zo snel mogelijk geleverd!

Aangezien er al een algemeen topic is over de levertijden van de iPhone 7, gaat dit topic op slot en verwijs ik je door voor verdere vragen.