Beantwoord

Lightning kabel iPhone werkt niet goed

• 30 november 2016
  • 2 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 2
Hoi, vandaag mijn nieuwe macbook air geprobeerd te koppelen aan mijn iphone 6. Nu blijkt de usb verbinding niet goed te zijn en is de iphone vast blijven hangen in '' verbind met itunes modus''. Nu krijg ik mijn iphone niet meer hersteld.

Ik heb alle usb poorten geprobeerd, met de originele apple lightning kabel. Ook op mijn oude windows pc is het herstel niet gelukt. Deze kabel is ongeveer 1 jaar oud. wat nu?
icon

Beste antwoord door David 1 december 2016, 10:13

Hoi Climbcat,

Zonde dat het niet werkt. Handig dat je gelijk ook je oude PC even hebt opgestart om het daar te proberen. Zo weten we in ieder geval dat het niet aan de poort van je nieuwe Air ligt.

Op accessoires van Apple, zoals oordopjes en kabels, heb je 12 maanden garantie. Ik heb jouw contract er even bij gepakt en zie dat je deze op 25 juli 2015 hebt afgesloten. De garantie is in dit geval dus verlopen. Je kunt bij de Apple Store (of andere electronicazaak) langs om direct een nieuwe kabel aan te schaffen. Zo kun je in ieder geval zo snel mogelijk jouw iPhone herstellen!

Trouwens nog een andere tip, die hier los van staat: Ik zie dat je op het moment nog niet bij een groep van T-Mobile Samen zit. Hierbij kun je onderling gratis met elkaar bellen en krijg je ook nog een cadeautje als je met 2 abonnees in de groep zit. Handig extraatje!

Laat je weten of het uiteindelijk toch gelukt is met het herstellen van jouw iPhone? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Climbcat,

Zonde dat het niet werkt. Handig dat je gelijk ook je oude PC even hebt opgestart om het daar te proberen. Zo weten we in ieder geval dat het niet aan de poort van je nieuwe Air ligt.

Op accessoires van Apple, zoals oordopjes en kabels, heb je 12 maanden garantie. Ik heb jouw contract er even bij gepakt en zie dat je deze op 25 juli 2015 hebt afgesloten. De garantie is in dit geval dus verlopen. Je kunt bij de Apple Store (of andere electronicazaak) langs om direct een nieuwe kabel aan te schaffen. Zo kun je in ieder geval zo snel mogelijk jouw iPhone herstellen!

Trouwens nog een andere tip, die hier los van staat: Ik zie dat je op het moment nog niet bij een groep van T-Mobile Samen zit. Hierbij kun je onderling gratis met elkaar bellen en krijg je ook nog een cadeautje als je met 2 abonnees in de groep zit. Handig extraatje!

Laat je weten of het uiteindelijk toch gelukt is met het herstellen van jouw iPhone? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 3
Naast de tips van David heb ik ook nog een tip. Ondanks dat je garantie op de kabel verlopen is raad ik je aan om contact op te nemen met Apple zelf. Het wil nog wel eens voorkomen dat zij coulant zijn met garanties waardoor je alsnog gratis een nieuwe kabel kan krijgen. Dit is nooit een zekerheid, maar zeker het proberen waard!

Reageer