Vraag

lightning kabel kapot

Hallo allemaal,
Ik heb sinds vorig jaar een iphone 5 en heb hem nog minder dan een jaar, alleen nu werkt mijn lightning kabel niet meer bij mijn telefoon.
Bovenaan bij de connector is het rubber geschurd en nu laat hij niet meer op, je verwacht eigenlijk toch wel dat die dingen langer dan een jaar mee gaan...
Maar nu is mijn vraag: heb ik nog garantie op de lightning kabel? 
En als ik garantie zou hebben moet dit dan via T-mobile of via apple?

Alvast bedankt voor het meedenken

4 reacties

Via t-mobile ben je hem geheid een maand kwijt..
Als je in de buurt van amsterdam woont is een bezoekje brengen aan de apple store een aanrader. Let op wel afspraak maken online bij de genius bar. Als de apple medewerker constateerd dat het binnen de garantie valt krijg je direct een nieuwe kabel mee.
Reputatie 4
@zwartjoekel

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Je hebt een jaar garantie bij T-Mobile op je accessoires. Apple wilt de oorspronkelijke accessoire opgestuurd hebben als zij een nieuwe opsturen. Als het toestel nog geen jaar oud is heb je dus nog garantie maar wij moeten dit aanmelden als een reparatie.
@bram

bedankt voor de antwoorden allemaal, maar bram ik wil hem dus graag laten repareren weet alleen nou niet of het aan mijn kabels (ja allebei 2 originele apple lighting kabels doen het niet meer) of mijn telefoon ligt. Ik wil hem dus graag laten repareren maar hoe moet ik nu verder? Waar moet ik het naar toe sturen en dergelijke. Ook zei provaboy dat ik hem dan minimaal een maand kwijt ben krijg ik dan een leentoestel hoe werkt dat? want jammer genoeg woon ik niet bij Amsterdam in de buurt.

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +16
@Zwartjoekel

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Om het reparatieproces te starten kan je naar 1 van onze T-Mobile Shops gaan of telefonisch contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice (06 2400 1200).

Het is verstandig om voor het opsturen van je telefoon eerst nog een andere Ligntning kabel uit te proberen. Het zou natuurlijk zonde zijn als jouw toestel wordt teruggestuurd omdat er geen defect is geconstateert. Wij streven er naar om je toestel binnen 2 weken gerepareerd te hebben. Je krijgt alleen een leentoestel als je een verzekering hebt afgesloten. De reparatie hoort dan ook via de verzekeraar te lopen. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is. 😉

Reageer