Vraag

Lightningkabel werkt niet meer naar behoren

Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort werkt mijn lightningkabel niet meer naar behoren. Hij laadt alleen nog op wanneer ik hem in mijn IPhone 5 stop en hem omhoog duw zodat hij contact kan maken. Normaal opladen werkt dus niet meer. Ik heb inmiddels een kabel van iemand anders geprobeerd en deze werkte nog prima. Het ligt dus duidelijk niet aan mijn toestel maar aan de kabel. Nu ben ik vandaag naar de T-mobileshop geweest en zij wilden mijn kabel opsturen. Uiteraard kan dit niet aangezien ik geen tweede oplader heb. Toen ik vroeg of ik van hen geen vervangende oplader kon krijgen was het antwoord resoluut nee. In mijn ogen is dit vreemd aangezien dit defect nog binnen mijn aankoopgarantie van één jaar valt.
Graag zou ik van u willen vernemen hoe we dit gaan oplossen. Ik heb mijn telefoon op 28-09-12 gekocht bij jullie filiaal in Helmond.

Met vriendelijke groet,
Johan Fietelaars.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@Johan.f

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Echter zal je jouw Lightning kabel via onze T-Mobile Shop ter reparatie moeten aanbieden. Wij kunnen deze helaas niet omruilen of direct een vervangende kabel meegeven. Je hebt 1 jaar garantie op je Apple accessoires.

Reageer