Vraag

Mail apps Iphone 5s

Ik heb een Iphone 5s en heb verschillende mail-appjes gedownload (mail+, cloudmagic) om met verschillende accounts te kunnen mailen....mail ontvangen gaat voor ieder account goed, maar versturen niet! Ik heb als smtp server gprs.t-mobile.nl met poort 25 ingevoerd maar de mails worden niet verstuurd...waar kan dat aan liggen??

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Wat voor soort mail adres gebruik je?
Upcmail, een kpnplanet.nl en een zakelijke
Zit je tijdens het versturen van de mail wel op de mobiele verbinding van T-mobile?

Wat gaat er precies niet goed?
Ja, mijn uitgaande server ingevuld met smtp.gprs.t-mobile.nl, poort 25.

Bij sommige apps worden de mails eenvoudigweg niet verstuurd, en bij sommige apps gaat het gewoon goed. Kan het zijn dat verbinding met apps door T-mobile geblokkeerd wordt?
T-mobile blokkeert niks, ze kunnen niet eens zien waarmee jij op internet gaat en dus gegevens verstuurt.

Je zit niet op wifi dus, als je verstuurt?

Wat voor apps heb je het over, wat is de reden dat je niet de gewone mailapp gebruikt voor mail?

Je weet zeker dat de betreffende provivers emailrelaying toestaan en hier geen aanvullende instellingen voor nodig zijn?

Hoe worden de mails ingesteld, pop/imap/exchange?

Gaat het bij alle mail mis of alleen bij bepaalde accounts?
Nee, ik zit niet op wifi.....

Onder andere Mail+ en Cloudmagic doen het niet, maar IbisMail weer wel... Het verschil zit hem dus niet in de providers, maar in de app.

Ik wil een andere app omdat de Mailapp van Iphone vaak de berichten niet van de server download en daardoor dus niet leesbaar.

Het gaat om IMAP instellingen. En alleen gmail gaat overal goed...
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Joey,

Zou je een kijkje willen nemen in dit topic. Hierin wordt namelijk veel informatie gedeeld die voor jou bruikbaar kan zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Laat het ons weten.
Beste Razza,

bedankt voor je antwoord.
Echter, het is me volledig duidelijk waar het verschil ligt tussen een wifi en mobiele internetverbinding, en ook de bijbehorende instellingen (smtp, poort en dergelijke).

MIjn vraag is eigenlijk waarom lukt het versturen bij de ene app wel en bij de andere niet? In Ibismail krijg ik alles werkend, en bij Cloudmagic niet...met exact dezelde in- en uitgaande instellingen....

Reageer