Vraag

Mail ophalen wel op Wifi niet op 4G

Hi,

Ik heb al een ruime tijd last van dat ik geen email kan op halen via een 4G netwerk maar wel via Wifi. Dit had ik al sinds mijn vorige provider (Vodafone). inmiddel heb ik een nieuw toestel Iphone 6S en een nieuwe provide T-mobile uiteraard. Maar nog heb ik hetzelfde probleem. Dit probleem heb ik echter alleen voor mijn account van Icloud en van een hostingprovider waar mijn website op staat. Dit probleem heb ik weer niet via mijn Hotmail account.

Weet iemand wat dit kan zijn? of hoe ik dit kan verhelpen?

verneem graag!
daniel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Daniel,

Welkom op het forum! 🙂 heeft de hostingprovider je niet kunnen helpen? Helaas weet ik niet welke provider het is waardoor ik je niet de juiste instellingen kan geven. Ik wil je namelijk graag helpen! :)
Als deze werkt zullen we iCloud even regelen.

Ik hoor het graag! mag eventueel ook via een persoonlijk bericht als je dat liever hebt.
Hi,

bedankt!

Nee die kunnen mij niet helpen ik zijn niet geblokkeerd te zijn bij hen, en dat het probleem bij mijn provider zou liggen. Het zou liggen dat mijn IP adress is geblacklisted? wat ik vreemd vind gezien ik net een 2 uur geleden mijn simkaart van Vodafone naar T-Mobile heb vervangen en mijn toestel ook maar net 2 weken oud is.
Reputatie 6
Badge +12
@Danielbrouwer4,

Vreemd dat jouw hostingprovider niet wilt helpen met het controleren van de instellingen! 😞 als jij geblokkeerd zou zijn is dat eerder bij deze hostingprovider en niet bij iemand anders. Zou je via een DM kunnen aangeven welke domeinnaam van jou is? dan ga ik je helpen dat het wel werkt! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi Daniel,

Ook namens mij welkom op het forum! 🙂

Wat balen dat je geen mail kunt binnenhalen via ons 4G-netwerk! Ik zie dat onze klantexpert Dave al het een en ander heeft gevraagd. Had hij je nog verder kunnen helpen via een privébericht? Een andere klant had pas geleden een soortgelijk probleem. Zou je eens een kijkje in dit topic kunnen nemen? De oplossing voor deze klant was uiteindelijk de SMTP-server van zijn G-mail account gebruiken. Daardoor kon hij weer e-mails verzenden via elk netwerk.

Laat je even weten of dit de oplossing was?
Reputatie 1
En je draait alle 3 de accounts in dezelfde mail-app neem ik aan, of dat niet?
Reputatie 6
Wat is je hostingprovider? Ik neem aan dat je 'verzend' via het mailaccount van je hostingprovider? Het is hoogstwaarschijnlijk een poort/beveiligingsprobleem dat redelijk makkelijk op te lossen is.

Laat maar iets weten!

Reageer