Lukt nu niet om de de mobiele data te gebruiker, krijg de melding dat het geselecteerde netwerk niet langer beschikbaar is-geen service.
iPad functioneert verder naar behoren, wifi ook
Kunnen jullie helpen dit op te lossen?
Beste antwoord door Thalina
Hoi tvcaspel,
Ai, dat is inderdaad niet handig! Ze zouden natuurlijk gewoon moeten werken. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie daar dat ze nog actief zijn en bij je abonnement zitten. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Ik zie trouwens dat je twee MB-verdelers hebt, werken ze allebei niet? Kun je eens de netwerk instellingen herstellen? In dit topic vind je de instructies. Mocht het hiermee niet verholpen zijn, kun je dan eens jouw MB-verdeler in een ander apparaat testen? Werkt het dan wel?
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel
Ai, dat is inderdaad niet handig! Ze zouden natuurlijk gewoon moeten werken. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie daar dat ze nog actief zijn en bij je abonnement zitten. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Ik zie trouwens dat je twee MB-verdelers hebt, werken ze allebei niet? Kun je eens de netwerk instellingen herstellen? In dit topic vind je de instructies. Mocht het hiermee niet verholpen zijn, kun je dan eens jouw MB-verdeler in een ander apparaat testen? Werkt het dan wel?
Ik zie je reactie graag tegemoet!