Beantwoord

MB-verdeler werkt na lange tijd niet meer

• 13 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Heb mijn mb verdeler poosje niet gebruikt, in die tussentijd wel een update gedaan aan de ipad.
Lukt nu niet om de de mobiele data te gebruiker, krijg de melding dat het geselecteerde netwerk niet langer beschikbaar is-geen service.
iPad functioneert verder naar behoren, wifi ook

Kunnen jullie helpen dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Thalina 14 oktober 2016, 14:34

Hoi tvcaspel,

Ai, dat is inderdaad niet handig! Ze zouden natuurlijk gewoon moeten werken. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie daar dat ze nog actief zijn en bij je abonnement zitten. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Ik zie trouwens dat je twee MB-verdelers hebt, werken ze allebei niet? Kun je eens de netwerk instellingen herstellen? In dit topic vind je de instructies. Mocht het hiermee niet verholpen zijn, kun je dan eens jouw MB-verdeler in een ander apparaat testen? Werkt het dan wel?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi tvcaspel,

Ai, dat is inderdaad niet handig! Ze zouden natuurlijk gewoon moeten werken. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie daar dat ze nog actief zijn en bij je abonnement zitten. Ook heb je geen blokkade waardoor dit zou kunnen komen. Ik zie trouwens dat je twee MB-verdelers hebt, werken ze allebei niet? Kun je eens de netwerk instellingen herstellen? In dit topic vind je de instructies. Mocht het hiermee niet verholpen zijn, kun je dan eens jouw MB-verdeler in een ander apparaat testen? Werkt het dan wel?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Ik heb ook mijn mb verdelers (ik heb er 2) een poosje niet gebruikt, ik heb van alles geprobeerd maar niets werkt. Kan T-mobile geen andere opsturen?
En wat gaat er gebeuren als ik december mijn abonnement ga verlengen, ik heb nu een stel samen en stel bij abonnement en straks wordt het natuurlijk verlengt naar een go abonnement. Maar dan "mag" je geen gebruik meer maken van de MB verdeler?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Narigheid,

Jouw username omschrijft de boel wel zeg! Ik begrijp uit de chat, die je later op de ochtend hebt gehad, dat jouw tas gestolen is met de tablets en de bijbehorende MB-verdelers! :S Dat had je hier ook mogen vermelden hoor, dat is wel van belang om te weten.

Heb je al aangifte van de diefstal gedaan en ook alle stappen genomen om te kijken of je de tablets wellicht nog op afstand kunt blokkeren? In dit topic vind je hier de instructies voor. Hopelijk helpt dat nog! Mijn collega heeft de verdelers voor jou vergoed, omdat zij het erg naar voor je vindt dat de tas en tablets gestolen is. Die krijg je dus in ieder geval spoedig weer binnen.

Het klopt inderdaad dat de MB-verdeler niet meer bij de nieuwe abonnementen zit. Als jouw verlenging van start gaat met T-Mobile Go, dan vervallen de MB-verdelers dus inderdaad.

Als je nog meer vragen hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer