Vraag

Melding 'Gesprek mislukt' na een telefoongesprek

Hallo.

Ik krijg op mijn iPhone 6 met grote regelmaat, de melding: 'Gesprek Mislukt' (en de terugbelopties) ná dat ik met iemand gebeld heb. Dus als ik het gesprek beëindig krijg ik de melding te zien. Het gesprek is verder prima verlopen, geen verbindingsproblemen. Weet iemand hoe dit kan en hoe de melding verholpen kan worden nádat ik met iemand gebeld heb? Dat je de melding te zien krijg áls je iemand wilt bellen snap ik wel. Maar erna lijkt me niet logisch.

Groet.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag LennertdeJ,

Welkom op het forum. Jammer om te horen dat je ook dit probleem hebt met jouw iPhone 6. :(

Heb je het topic waarnaar Hajar verwijst in de reactie hierboven al bekeken? Zou je die stappen eens door willen nemen en aan ons willen laten weten of het werkt?
Precies hetzelfde probleem, iPhone 6 volledig geüpdatet t/m de update van vandaag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ludo,

Dankjewel voor je uitgebreide terugkoppeling. Het blijft inderdaad een vreemd probleem. Ik heb zelf een iPhone 6 en heb dit probleem nooit ervaren. Op deze pagina heb ik een aantal tips gevonden die jouw probleem misschien kunnen oplossen. Kun je al die stappen doornemen en kijken of het werkt?

Ik hoor graag van je, Ludo. 🙂
Hallo.

Ik heb gisteren het onderstaande meerdere malen getest, nadat ik de netwerkinstellingen gereset had, de simkaart heb gecontroleerd en gecontroleerd had dat ik de laatste software op mijn iPhone heb staan:

1. Telefoon op stil: ik bel iemand en hang daarna op.
2. Telefoon op stil: ik bel iemand en hij hangt daarna op.
3. Telefoon op stil: iemand belt mij en ik hang daarna op.
4. Telefoon op stil: iemand belt mij en hij hangt daarna op.
5. Telefoon op ringtone: ik bel iemand en hang daarna op.
6. Telefoon op ringtone: ik bel iemand en hij hangt daarna op.
7. Telefoon op ringtone: iemand belt mij en ik hang daarna op.
8. Telefoon op ringtone: iemand belt mij en hij hangt daarna op.

Tevens heb ik de wijzen 1 t/m 8 geprobeerd als de telefoon op standby staat (dus beeldscherm uit), als ik bezig ben op de telefoon (in een app) en als de telefoon niets doet maar gewoon het homescreen laat zien. Ook heb ik alle apps op de achtergrond gesloten en alles nog een keer alle punten getest.

In meerdere gevallen kwam de melding tevoorschijn maar het was niet herhaalbaar door een opeenvolging van handelingen of instellingen. Het schijnt dus willekeurig op te treden, zowel bij mij als bij degene die ik bel. Deze persoon heeft een ook een iPhone 6 met de laatste software.

Groet, Ludo
Reputatie 7
Badge +15
@Ludo_Tmp

Fijn! We zijn benieuwd naar de uitkomst. Houd je ons op de hoogte hier? :8

@Lonky67

Onhandig dat jij hier ook last van hebt! Zou jij ook de tips die David hierboven geeft eens willen testen? 🙂
Hoi. Ik heb dit ook regelmatig en inderdaad ook verder geen problemen tijdens het gesprek. Pas achteraf komt deze melding op het scherm. Na ophangen zeg maar
Hallo David.

Ik zal je suggesties een voor een gaan uitproberen. Ik kom er daarna hier op terug.

Groet!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ludo_Timp,

Welkom op ons forum! Vreemd dat het inderdaad dan pas verschijnt..

Ik heb even rondgesnuffeld, maar er lijkt geen concrete oplossing voor het probleem, we gaan dus gewoon het een en ander testen! Heb je het probleem wanneer jij of je gesprekspartner ophangt of zit hier geen verschil in? Heb je de laatste software op je telefoon staan en heb je de netwerkinstellingen al eens opnieuw ingesteld? Ga hiervoor naar Instellingen, Algemeen, Stel opnieuw in en selecteer ‘Herstel netwerkinstellingen'.

Zou je voor de zekerheid ook eens je simkaart kunnen nakijken? Mocht hier iets mee aan de hand zijn sluiten we dat ook gelijk uit!

Gelijk een hele reeks vragen, maar zo kunnen we wat gerichter met je mee denken over het probleem! 🙂

Reageer