Vraag

Microfoon werkt niet? iPhone 4

• 15 augustus 2011
  • 5 reacties
  • 2280 Bekeken

Hallo,

Ik kwam er laatst achter dat mijn microfoon niet werktbij facetime & video opnemen.

Heeft iemand dit ook gehad en een oplossing gevonden? Ik kan hem terugsturen ter reperatie, maar ik heb geen zin om dat hele traject met tmobile in te gaan. Ook omdar ik mijn telefoon veel gebruik voor mijn werk, kan ik hem eigenlijk niet missen.

Alvast bedankt

5 reacties

Reputatie 5
@FAmigo
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ervaar je geen problemen bij gewone gesprekken? Wanneer dit niet het geval is wil ik je vragen een reset uit te voeren. Houd er wel rekening mee dat gegevens op het toestel hierbij verloren gaan. Maak indien nodig een back-up. Kun je laten weten of hiermee het probleem is verholpen?
Reputatie 2
@EsthervD
Gelet op jouw reactie is dit (https://forum.t-mobile.nl/apple-iphone-394/iphone-4-niet-functionerende-microfoon-klantenservice-126223/) een bekend probleem. Waarom komt T-mobile niet met een reactie?
Ik heb geen problemen gemerkt bij normale gesprekken.

Heb hem inmiddels gereset, maar het zelfde probleem blijft nog steeds.

Ik zie nu ook dat veel mensen dit probleem hebben, en 99% krijgt een nieuwe telefoon. Waarom kan ik dan niet gewoon een winkel inlopen om hem om te ruilen? Zeker gezien de verhalen dat mensen hem echt weken lang kwijt zijn.
Reputatie 2
vreemd genoeg is die reactie van de moderator niet meer te vinden op bovenstaande link.....
Reputatie 7
@petersbj, @Moondog,
Omdat Monsanto twee keer hetzelfde topic heeft aangemaakt zorgt dit voor verwarring. De reactie van moderator Aeon vind je in het andere topic.

@FAmigo
Omdat het herstellen via iTunes de problemen niet heeft opgelost adviseer ik je om je iPhone ter reparatie aan te bieden. Als je een verzekering hebt afgesloten voor je iPhone dien je contact op te nemen met je verzekering. Heb je geen verzekering dan kun je de reparatie op verschillende manieren aanmelden. Dit kan via My T-Mobile, T-Mobile Klantenservice en ook via de T-Shop met garantiebewijs. Als het reparatiecentrum constateert dat het toestel een defect binnen de garantie valt, dan zal het je iPhone worden omgeruild.

Reageer